236750

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

وزیر جهاد نسبت به کنترل قیمت برنج اقدام کند

دنیای معدن: نماینده مردم گرگان در مجلس در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: قیمت برنج شمال کشور سیر نزولی پیدا کرده و لازم است وزیر جهاد کشاورزی نسبت به وعده خود در خصوص کنترل قیمت برنج اقدام کند.

به گزارش دنیای معدن، رمضانعلی سنگدوینی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۷ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان مجلس، هیأت رئیسه و رئیس مجلس شورای اسلامی برای به ثمر رساندن طرح رتبه‌بندی معلمان گفت: امیدوارم هر چه سریعتر وضعیت معلمان طرح مهرآفرین هم تعیین تکلیف شود و شادی به خانه‌هایشان برگردد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: هفته گذشته فراکسیون شمال با وزیر جهاد کشاورزی جلسه داشت و وزیر قول دادند قیمت برنج را کنترل کنند که اقدامی صورت نگرفته است، در حال حاضر قیمت برنج شمال کشور سیر نزولی پیدا کرده است، کشاورزان چه گناهی کرده‌اند. در

وی در تذکری خطاب به سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل شرکت دخانیات کشور تصریح کرد: هم اکنون قیمت توتون استان گلستان نسبت به سایر استان‌ها پایین‌تر است و لازم است هر چه سریعتر تدبیری صورت گیرد و قیمت توتون این استان نیز با سایر استان‌ها یکسان‌سازی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید