236467

عضو هیات رئیسه مجلس:

اولین واریزی به حساب معلمان آغاز راه رتبه بندی معلمان است

دنیای معدن: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان در کشور گفت: با اولین واریزی دولت به حساب معلمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان در کشور اجرایی شد.

به گزارش دنیای معدن، علی کریمی فیروزجایی مطرح کرد: افزایش کیفیت آموزشی و ارتقای منزلت معلمان هدف عمده طرح رتبه بندی معلمان است. واریزی های جدید وزارت آموزش و پرورش به حساب معلمان اولین گام در مسیر تعالی جایگاه آنان در عرصه مدیریتی کشور است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم افزود: گام های بعدی دولت برای صیانت از مقام معلمان محکم تر برداشته خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اظهار اینکه نه آموزش و پرورش و نه معلمان نگاه انتفاعی و مادی به رسالتشان ندارند، یادآور شد: آموزش و پرورش پیشران توسعه فرهنگی در کشور است که در تحقق پیشرفت و بالندگی همه جانبه ایران اسلامی نقش اساسی دارد.

کریمی فیروزجایی با اشاره به اعتراض برخی معلمان و نیز اشکالات موجود و تفاوت در میزان پرداختی به معلمان مشمول طرح رتبه بندی گفت: وزارت آموزش و پرورش باید در خصوص ایرادات مربوط به اولین واریزی به حساب معلمان شفاف توضیح دهد. تا تعیین مکانیزم نهایی اجرای طرح رتبه بندی معلمان، برخی نقایص و اشکالات طبیعی به نظر می‌رسد که قابل رفع است.

دبیر هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر تلاش دولت و مجلس یازدهم برای رفع دغدغه های معیشتی فرهنگیان افزود: صبوری و متانت ستودنی فرهنگیان، فرصت را برای رسیدگی بهتر مسئولان به خواسته های بحق آنان فراهم می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید