236453

جزییات مهم از رتبه بندی معلمان ۱۴۰۱/خبر مهم برای معلمان

دنیای معدن: مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: عدم وجود نظام ارتباطی با معلمان و دستیابی به سودی که وعده داده شده بود، ازجمله چالش‌های این مجموعه است.

به گزارش دنیای معدن، حمیدرضا نجف‌پور کردی روز گذشته در سی‌و‌ششمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش با ابراز اینکه "بنای بیان مشکلات و نازیبایی‌های گذشته را ندارم و باید با رویکرد مدیریت علم استراتژیک و از جنس امیدآفرینی رو به جلو حرکت کرد"، بیان کرد: این مجموعه با 10 چالش اساسی مواجه است و مهم‌ترین چالشی که فرهنگیان در جلسات حضوری و مجازی مطالبه دارند، تحویل و تسهیم ارزش مالکانه بعد از 10 سال است که با تدبیر هیئت امنا کارهایی را انجام دادیم.

 

وی ادامه داد: جلسات کارشناسی در قالب 1500 نفرساعت برای تعیین سهم ارزش مالکانه انجام شد و رو به جلو کار را از جنس امیدآفرینی پیش می‌بریم.

 

مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، چالش بعدی را بی‌اعتمادی نسبت به کارکرد صندوق و خود این مجموعه دانست و گفت: عدم وجود نظام ارتباطی با معلمان و دستیابی به سودی که وعده داده شده بود هم چالشی جدی‌تر در این مجموعه است.

 

نجف‌پور تصریح کرد: با ضرر مالی بانک سرمایه که بیش از 40 هزار میلیارد تومان بود لکه نازیبایی ایجاد شد که سعی داریم آن را برطرف کنیم.

 

وی ادامه داد: بانک سرمایه با این بدهی و مشکلات در آینده نزدیک احیا می‌شود البته همچنان باید از ظرفیت حاکمیت بهره بگیریم و با بانک مرکزی نیز برای احیای آن جلساتی داشتیم.

 

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: مطالبات سنواتی به‌میزان 4 هزار و 200 میلیارد تومان داریم.

 

نجف‌پور به حل مشکلات پرونده‌های گوناگون پتروشیمی و حقوقی هم اشاره و اظهار کرد: حدود 900 پرونده حقوقی به‌ارزش 17 هزار میلیارد تومان نیز که از مشکلات اساسی صندوق بود رفع شد.

 

وی بیان کرد: سند راهبردی برون‌رفت از این چالش‌های اساسی و سایر موارد مدیریت سرمایه و ریسک آن نیز تدوین شد.

 

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در مورد انتصابات تصریح کرد: انتصابات مبتنی بر تفکر دولت انقلابی است و فرهنگیان و فرزندان آنها نیز در اولویت قرار دارند./ایسنا

 

دیدگاهتان را بنویسید