234031

بهادری‌جهرمی در حاشیه هیئت دولت:

آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در مراحل پایانی است

دنیای معدن- سخنگوی دولت گفت: تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان کار زیادی برده است، آیین‌نامه اجرایی در مراحل پایانی است و امیدواریم هر چه سریع‌تر متن نهایی و تقدیم صحن دولت شود.

به گزارش دنیای معدن ، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه و تسلیت حادثه متروپل در آبادان، اظهار کرد: دولت با جدیت با هرگونه کوتاهی از سوی هر یک از مقامات محلی و هرگونه فساد درباره تخلافات متروپل برخورد خواهد کرد و دستگاه‌های مربوطه باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

وی ادامه داد: امروز در هیئت دولت مصوبه‌ای در خصوص حادثه متروپل داشتیم و اعتباری ۷۰ میلیارد تومانی بنا به پیشنهاد وزارت کشور و موافقت سازمان برنامه و بودجه برای پوشش بخشی از هزینه‌های‌ این حادثه در نظر گرفته شد، البته هزینه اصلی باید از مسببان دریافت شود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در خصوص واحدهای صنعتی و صنفی اطراف تهران مشکلاتی از چندین سال گذشته وجود داشته و ساماندهی نشده بودند که ممکن بود حوادثی مانند متروپل رخ دهد، بر همین اساس امروز آیین‌نامه ساماندهی واحدهای صنفی صنعتی اطراف تهران به تصویب رسید.

بهادری جهرمی همچنین درباره تدوین آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون‌های مربوطه دولت و اینکه چه زمانی تصویب خواهد شد نیز اظهار کرد: کمیسیون امور عمومی دولت در حال بررسی متن آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان است.

وی اضافه کرد: کمیسیون حتی در روزهای تعطیل هم در این ایام تشکیل جلسه داده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این آیین‌نامه برای دولت حائز اهمیت است تا سریع‌تر تدوین شود و در عین حال لازم است دقت نظر لازم به منظور اتقان آیین‌نامه و بهره‌برداری از مزایایی که رتبه‌بندی برای نظام آموزشی کشور می‌تواند داشته باشد، صورت گیرد.

بهادری جهرمی افزود: تدوین آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان کار زیادی برده است، آیین‌نامه اجرایی در مراحل پایانی است و امیدواریم هر چه سریع‌تر متن نهایی و تقدیم صحن دولت شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید