233406

توجه به الگوی ایثار و شهادت در نظام رتبه بندی معلمان

دنیای معدن- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید به الگو دهی به ایثار و شهادت در نظام رتبه بندی معلمان توجه بیشتری شود.

به گزارش دنیای معدن، امیر حسین قاضی زاده هاشمی، در یکصد و نود و سومین نشست شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش نهادی بزرگ و ارزشی است گفت: این نهاد عظیم طبیعی است که تعداد نیروهای شاهد و ایثارگر بیشتری را هم نسبت به دیگر دستگاه‌ها داشته باشد؛ علاوه بر آن وزارت آموزش و پرورش هم نهادی ارزشی و ارزش مدار است.

وی با اشاره به روابط گوناگون وزارت آموزش و پرورش با بنیاد شهید گفت: علاوه بر ظرفیت ایثارگران در آموزش و پرورش، وجود مدارس شاهد و محتوای کتب درسی و فعالیت‌های جانبی از جمله مواردی است که ضرورت ارتباط بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران را بیشتر می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه ذات آموزش و پرورش انسان سازی است گفت: امیدواریم در فرصت‌های پیش‌رو به مواردی همچون جذب نیرو، رشد فرهنگ ایثار و شهادت در محتوای کتاب درسی و الگوی دهی به ایثار و شهادت در نظام رتبه بندی معلمان توجه بیشتری شود. تمام اینها نیازمند یک اتاق فکر است. ما آماده همکاری با شما برای ایجاد چنین اتاق فکری هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید