227408

تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی

دنیای معدن- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت با ۱۰ ماده و ۹ تبصره به تصویب این کمیسیون رسید، گفت: این طرح پس از تصویب در کمیسیون اجتماعی، به هیئت‌رئیسه ارجاع شد تا در دستور کار مجلس قرار گیرد.

به گزارش دنیای معدن، ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه عصر امروز، طرح ساماندهی کارکنان دولت با ۱۰ ماده و ۹ تبصره به تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی رسید.

وی تاکید کرد: این طرح پس از تصویب در کمیسیون اجتماعی، به هیئت‌رئیسه ارجاع شد تا در دستور کار مجلس قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تلاش داریم با جمع‌آوری ۵۰ امضا این طرح را در اولویت بررسی مجلس شورای اسلامی قرار دهیم.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کمیسیون منتظر لایحه‌ای از سوی دولت در این زمینه خواهد بود و یا خیر؟ بیان داشت: پیرو این موضوع اخیراً ما نامه‌ای را به رئیس جمهور نوشتیم و رئیس جمهور در پاسخ به این نامه تاکید داشتند که دولت در نظر دارد تا لایحه جامعی در این رابطه به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

وی تاکید کرد: با این حال ما این طرح را در دستور کار مجلس قرار می‌دهیم و اگر دولت تا زمان بررسی این طرح در مجلس لایحه خود را به صحن علنی مجلس ارائه کرد، این ظرفیت در آیین‌نامه مجلس وجود دارد که ما طرح خودمان را با لایحه دولت تلفیق کنیم و در ادامه کار را به پیش ببریم، اما اگر تا آن زمان این لایحه به مجلس نرسید، ما طرح خودمان را در مجلس پیش خواهیم برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید