226291

در رتبه بندی آنچنان که باید شان فرهنگیان رعایت نشده است

دنیای معدن- عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اعتقاد نداریم که در لایحه رتبه بندی موجود شان معلمان به طور کامل رعایت و حفظ شده است.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان، احمد حسین فلاحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  در مورد آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان گفت: اعتقاد نداریم که در لایحه رتبه بندی موجود شان معملمان به طور کامل رعایت و حفظ شده است.

فلاحی ادامه داد: علت طولانی شدن تصویب این لایحه چالش‌هایی بود که در مواردی به وجود آمد و این طرح برای انجام برخی اصلاحات به کمیسیون آمد و عمده دلیل دیگر طولانی شدن آن چانه زنی‌ها و مسائل مربوط به تامین بودجه مناسب با آن بود.

وی گفت: در دولت قبلی برای تحقق این لایحه ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده بود و این در حالی است که دولت جدید با وجود بدهی‌های بر جای مانده میلیاردی دولت قبلی این بودجه به ۱۲ و نیم هزار میلیارد افزایش یافت تا کار رتبه بندی را از نیمه دوم سال یعنی ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ برای فرهنگیان لحاظ کنیم.

این نماینده مجلس گفت: با توجه به مشکلات بودجه‌ای با همین میزان بودجه باید این طرح را به سرانجام برسانیم و امیدواریم این طرح تا پایان سال اجرایی شود.

نماینده مردم همدان گفت: همین لایحه موجود را اگر بتوانیم تصویب و اجرایی کنیم و اگر اجازه داده شود که این طرح آرام آرام در جهت تحقق اهداف پیش برود به نتایج خوبی خواهیم رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید