225617

ریزش ۱۰ هزار دلاری بیت کوین در یک ساعت/ زمان خرید بیت کوین فرا رسیده است؟

دنیای معدن- بیت کوین در حالی در یک ساعت گذشته از ۵۰ هزار دلار به مرز ۴۰ هزار دلار رسید که این سقوط ۱۰ هزار دلاری، تحت تاثیر فروش نهنگ هاست. کارشناسان این محدوده را فرصت خوبی برای ورود تازه واردان و خرید‌های پلکانی می‌دانند.

به گزارش دنیای معدن، میناسادات حسینی: بیت کوین در عرض یک ساعت حدود ۱۰ هزار دلار کاهش یافت و به ۴۰ هزار دلار رسید و پس از برخورد با این سطح، قیمت به‌سرعت شروع به افزایش کرد و اکنون هر واحد از این ارز دیجیتال حدود ۴۷،۹۰۰ دلار معامله می‌شود. این سقوط وحشتناک در عرض یک ساعت بازار رمزارز‌ها را در ترس فروبرد.

سقوط بیت کوین کار نهنگ هاست

یک کارشناس حوزه رمزارز با بیان اینکه این سقوط تحت تاثیر فروش نهنگ‌های بیت کوین و کار مارکت میکرهاست، گفت: در سطح بازار خبر منفی‌ای را شاهد نبودیم که در این سطح بازار را قرمز کند.

وی به اقتصاد ۲۴ گفت: این سقوط وحشتناک بازارسازی و کار کسانی است که بازار رمزارز‌ها را هدایت می‌کنند. نهنگ‌های بیت کوین می‌توانند با حجم گسترده فروش و خرید در کف قیمت در این بازار چنین نوساناتی ایجاد کنند.

الان در کف قیمتی هستیم

این کارشناس حوزه رمزارز با بیان اینکه ما منتظر برگشت بازار هستیم، گفت: الان فرصت خوبی برای کسانی است که می‌خواهند وارد بازار رمزارز شوند تا بتوانند حداقل در این بازار سود کنند. تازه واردان می‌توانند به صورت پلکانی خرید خود را در این مقطع زمانی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: پنج رمزارز که معامله‌گران باید این هفته زیر نظر داشته باشند

وی ادامه داد: به نظر من بیشتر از این شاهد ریزش بیت کوین نخواهیم بود و الان در کف قیمتی هستیم.

نوسانات بیت کوین طبیعی است

بیت کوین در حال حاضر در محدوده ۴۷ هزار دلار قرار دارد، ولی ریزشی تا محدوده ۴۰ هزار دلار داشته که این نوسان یک ساعته، نوسان عجیبی است؛ به این معنا که در بازه ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار نوسان داشته و در این محدوده اتفاقات خاصی در این بازار طبیعتا می‌افتد.

وقتی بیت کوین چنین تنشی اتفاق می‌افتد کل مارکت تحت تاثیر قرار می‌گیرد بیت کوین ۱۲ درصد منفی شده و البته ما این را همیشه اخطار داده ایم به کسانی کهدر این بازار وارد می‌شوند.

کارشناسان همیشه این اخطار را داده اند که همیشه توقهع داشته باشید بازار صعود یحرکت کند کا‌ها نوسانات نزولی هم قسمتی از این بازار است و این بازار هم به هیچ عنوان مدیریتی روی آن نیست و این نوسان تا هر درصدی می‌تواند انجام بگیرد و میتوانیم شاهد باشیم که سقفی برای حداقل و حداکثر نوسان وجود ندارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید