225159

وعده وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای رتبه‌ بندی معلمان

دنیای معدن- وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: برنامه بنده خلاصه می‌شود به اینکه برنامه اجرایی سند تحول بنیادین را مستقر کنیم اگر این برنامه مستقر بشود بحث رتبه‌بندی و معیشت معلمان، عدالت آموزشی، کارآیی و کیفیت ظام آموزشی احیا خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از ایسکانیوز، یوسف نوری در جمع نمایندگان و فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: شاید بپرسید برنامه‌های شما چیست؟ در واقع برنامه بنده  خلاصه می‌شود به اینکه برنامه اجرایی سند تحول بنیادین را مستقر کنیم، اگر این برنامه مستقر شود، بحث رتبه‌بندی و معیشت معلمان، عدالت آموزشی، کارآیی، کیفیت و اثربخشی نظام آموزشی احیا خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با پیاده‌سازی سند تحول بنیادین براساس آن چه منویات رهبر معظم انقلاب است  و مواردی که در اسناد بالادستی تجلی پیدا کرده است، شاهد تربیت انسان در تراز نظام جمهوری اسلامی و انسان معیار انقلاب اسلامی باشیم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی در جاهایی که بودیم به ما کمک کردند و قطعاً آنقدر برای آموزش و پرورش دغدغه دارند که این مرحله هم بیشتر از گذشته به ما کمک خواهند کرد؛ شعار ما این است که «با همدلی و همراهی ما می‌توانیم.»

 

دیدگاهتان را بنویسید