225083

واکسیناسیون تنها راهکار خروج از بحران کروناست

دنیای معدن- استاندار قم بر هوشمندسازی محدودیت‌های کرونایی به‌عنوان راهکاری برای خروج از بحران کرونا تاکید کرد و گفت: هیچ راه و چاره‌ای جز واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نداریم و همه ملزم به رعایت قانون هستند.

به گزارش دنیای معدن، سید محمد تقی شاهچراغی در نشست ستاد مدیریت بحران استان قم که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، دایره بسیج را به وسعت همه مردم ایران دانست و اظهار کرد: باور ما این است که هر کسی قلبش برای این کشور و مردم بتپد، بسیجی است.

وی با استناد به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید نسبت به واکسیناسیون، برنامه ریزی برای اقناع‌سازی مردم جامعه را ضروری دانست.

رئیس ستاد مدیریت بحران استان قم، هوشمند سازی محدودیت های کرونایی را تنها راهکار خروج از اوضاع فعلی دانست و گفت: هیچ راه و چاره ای جز رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نداریم و همه ملزم به رعایت قانون هستند.

وی با تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی فردی به صورت ویژه در مدارس آموزش و پرورش از قبیل فاصله گذاری و استفاده از ماسک، توجیه مدیران مدارس را لازم دانست و گفت: فیزیک مدارس ما دارای مشکلاتی است که باید سازمان نوسازی مدارس در بلند مدت برای آن برنامه‌ریزی کند.

شاهچراغی با اشاره به موضوع واکسیناسیون اتباع خارجی، ورود اداره کل اتباع را به این موضوع لازم دانست و بر واکسیناسیون هر چه سریعتر اتباع، تاکید کرد.

استاندار قم در پایان با تشکر از اقدامات صدا و سیما در اقناع سازی مردم نسبت به واکسیناسیون، بر استمرار آن، تاکید کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید