224499

بازگشایی مدارس ابتدایی و متوسطه از اول آذر‌ماه/ 80 درصد دانش‌آموزان واکسینه شدند

دنیای معدن- مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت مدارس دوره دوم متوسطه از ۱۵ آبان‌ماه آغاز شده است، گفت: فعالیت مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول نیز از اول آذر آغاز می‌شود.

به گزارش دنیای معدن، حسن مظفری، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مدارس برای استقبال از دانش‌آموزان آماده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت مدارس دوره دوم متوسطه از ۱۵ آبان‌ماه آغاز شده است، اضافه کرد: فعالیت مدارس دوره ابتدایی و متوسطه اول نیز از اول آذر آغاز می‌شود.

وی افزود: مدارس روستایی نیز از سوم مهر‌ماه پذیرش دانش‌آموزان را انجام داده و فرآیند آموزش در این مدارس در جریان است.

مظفری با بیان اینکه ۹۰ درصد معلمان در استان زنجان واکسینه شده‌اند، عنوان کرد: ۸۰ درصد دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله نیز در استان واکسینه شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه مدارس کمیته سلامت باید در مدارس تشکیل شود، عنوان کرد: باید در مدارس همه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و فاصله‌گذاری اتفاق بیفتد و داشتن ماسک الزامی است.

وی با بیان اینکه تمامی مدارس برای بازگشایی باید مجوز لازم را از آموزش و پرورش دریافت کنند، اضافه کرد: بازگشایی مدارس پس از اخذ مجوز بلامانع است.

 

دیدگاهتان را بنویسید