248660

ایمیدرو تخصیص اعتبار برای طرح های عمرانی تکاب را در اولویت قراردهد

دنیای معدن: فرماندار تکاب بر تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای طرح های عمرانی تکاب از جمله فاضلاب شهری و طرح جاده ای محور تکاب - دندی از سوی ایمیدرو تاکید کرد.

 به گزارش دنیای معدن، فرماندار تکاب در مراسم معارفه سرپرست مجتمع طلای زرشوران تکاب گفت :سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی تامین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای طرح های عمرانی تکاب از جمله فاضلاب شهری و طرح جاده ای محور تکاب - دندی را در اولویت قراردهند.

حیدری آزاد گفت : طرح فاضلاب شهری تکاب دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شده و اکنون مردم منتظر آغاز عملیات اجرایی آن هستند و اجرای طرح فاضلاب شهری تکاب از اولویت های ما و یکی از تاکیدهای استاندار آذربایجان غربی است که آغاز آن را با جدیت پیگیری می کنیم.

 

فرماندار تکاب گفت : سازمان ایمیدرو و کارخانه طلای زرشوران تکاب متولی بخشی از اقدامات عمرانی و تامین اعتبار آنها هستند.

 

وی افزود : امیدواریم در سریع ترین زمان براساس توافق نامه ها و تفاهم نامه های انجام شده این اقدامات پیگیری و اعتبارات طرح های عمرانی از سوی سازمان ایمیدرو تخصیص یابد.

 

وی گفت : شهرستان تکاب یک شهر معدنی با ۲ معدن بزرگ طلا و معادن غنی سنگ و یکی از شهرهای پایلوت معدنی کشور به شمار می رود و با وجود این ظرفیت و محرومیت زیاد، برای توسعه این شهرستان یک نگاه ویژه لازم است.

 

دیدگاهتان را بنویسید