236513

قیمت امروز طلا و سکه در بازار اهواز

دنیای معدن- رییس اتحادیه طلا فروشان اهواز گفت: به دلیل افزایش نرخ دلار، قیمت طلا نسبت به چند روز گذشته ۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش دنیای معدن، عبد الرحمان ذهبی در گفت و گویی در خصوص آخرین وضعیت قیمت طلا در بازار اهواز اظهار کرد: در حال حاضر طلا نسبت به چند روز گذشته ۷ درصد افزایش قیمت داشته و این افزایش قیمت به دلیل افزایش نرخ دلار است.

وی با اشاره به قیمت اونس جهانی، افزود: قیمت اونس طلا یک هزار و ۷۳۹ دلار است و افزایشی نداشته است.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز تصریح کرد: قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز، یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۶۷۲ هزار تومان بوده است.

ذهبی در خصوص قیمت سکه در بازار امروز عنوان کرد: قیمت سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۱۳ میلیون تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و ربع سکه ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

وی افزود: در حال حاضر خرید و تقاضا طلا نسبت به قبل از محرم کمتر شده است و همچنین علاوه بر محرم، دلایل دیگر مانند نزدیکی به فصل مدارس و مسافرت‌ها و غیره همه این‌ها بر بازار طلا و تقاضای مردم تاثیر منفی دارد.

رییس اتحادیه طلافروشان اهواز در خصوص فروش و عرضه طلای کم اجرت یا دسته دوم توسط اصناف گفت: قانونی برای برخورد با فروشندگان طلای دسته دوم وجود ندارد اما در قانون نظام صنفی نیز مجوزها و پروانه‌ها تنها برای فروش طلا و سکه است نه طلای دسته دوم. پس بنابراین این کار تخلف و غیر قانونی است .

 

دیدگاهتان را بنویسید