222089

اتفاقات بد برای قیمت طلا خبر خوب است/داده های مهم برای دلار و طلا

دنیای معدن : «اخبار بد برای طلا خبر خوبی است»، اما چرا قیمت متوقف شده است؟

 

به گزارش دنیای معدن، با توجه به گزارش ناامیدکننده استخدامی آمریکا در ماه سپتامبر ، طلا نمی تواند افزایش قیمت را تجربه کند ، تحلیلگران سطح قیمت طلا را ثابت پیش بینی می کنند.

گزارش مشاغل آمریکا در ماه سپتامبر با نزول به تنها 194هزار بود در حالی که 500هزار افزایش شغل مورد انتظار بوده است. با توجه به این که جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو برای شروع به اقدامات خود در نوامبر نیاز به "«گزارش منطقی خوب» داشت ، این یک اشتباه بزرگ است.

فرانک ، استراتژیست ارشد بازار RJO Futures ، گفت: « ما از نظر تعداد مشاغل دچار اشتباه شدیم. اخبار بد برای طلا خبر خوبی است. این بدان دلیل است که بازار معتقد است فدرال رزرو ماه آینده با کاهش زمان بندی یا افزایش نرخ بهره در آینده نمی تواند تهاجمی باشد.»

در پاسخ به گزارش اشتغال ، طلا 20 دلار افزایش یافت و به بالاترین سطح روزانه 1،781 دلار رسید. با این حال ، طلا در حالی بالا رفت که سود خزانه داری آمریکا شروع به صعود کرد.

اورت میلمن ، متخصص فلزات گرانبها Gainesville Coins گفت: « مانند ماه های گذشته ، قیمت طلا نسبت به داده های اقتصادی بسیار حساس بوده است. دو حوزه ای که تقاضای امن را از طلا دور می کند ، بازار اوراق قرضه و ارزهای رمزنگاری شده است. با بدتر شدن داده های اقتصادی ، طلا می تواند با تغییر احساسات مواجه شود. اما باید برای خریداران جدید به عنوان یک ضد تورمی که تا کنون دلار آمریکا و بیت کوین بوده است ، جذابیت داشته باشد.»

میلمن گفت: نظر می رسد داده های اقتصادی رو به کاهش است. تورم همچنان نسبتاً بالا است. همه اینها برای طلا مثبت هستند. به خصوص به دلیل این که در حال حاضر تورم خارج از آمریکا را شاهد هستیم ، به نظر می رسد که این قطار با وجود ایده پاول که افزایش قیمت ها گذرا خواهد بود، متوقف نمی شود.

هفته برای دلار:

شروع نسبتاً آرام از نظر داده ها برای هفته است ، فرصت های شغلی JOLT را پیش از ارقام تورم در روز چهارشنبه در کانون توجه قرار می دهد.در حالی که فرصت های شغلی مهم هستند ، تورم همچنان اصلی ترین حوزه توجه کارشناسان است.

در روز پنجشنبه ، ادعاهای بیکاری و تورم عمده فروشی نیز تأثیر خواهد گذاشت.آمارهای خرده فروشی و احساسات مصرف کنندگان در روز جمعه همه چیز را به پایان می رسانند و خرده فروشی هفته را به پایان می رساند.در هفته منتهی به 8 اکتبر ، شاخص دلار آمریکا با 0.03 درصد افزایش به 94.067 رسید.

هفته برای یورو:

هفته ای آرام در زمینه داده های اقتصادی است.ارقام احساس اقتصادی ZEW برای منطقه یورو و آلمان روز سه شنبه در کانون توجه قرار خواهد گرفت.سپس تمرکز بر روی داده های تولید و تجارت صنعتی منطقه یورو است که قرار است روزهای چهارشنبه و جمعه منتشر شود.

در مورد تورم ، ارقام نهایی تورم برای ماه سپتامبر(شهریور) توسط کشورهای عضو نیز در هفته آینده اعلام می شود.

در این هفته ، یورو 0.23 درصد کاهش یافت و به 1.1569 دلار رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید