248199

کارخانه سیمان تهران به تدریج از شهرری منتقل می‌شود

دنیای معدن- عضو هیأت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود اینکه سیمان تهران یک واحد تولیدی با قدمت ۷۰ساله است، باید به تدریج ولی با شیب تند از تهران منتقل شود.

به گزارش دنیای معدن، جعفر بندی شربیانی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران از طرح های عمرانی شهرری اظهار داشت: ابتدا باید عوارض کارخانه سیمان را برای مردم به حداقل برسانیم و در برنامه زمانبندی منطقی با کمک دستگاه های دولتی، سازمانها و دستگاه قضا برای انتقال آن اقدام کنیم.

وی افزود: از طرح های عمرانی متعددی که در شهرداری منطقه ۲۰ پایتخت در دست احداث است بازدید کردیم، این پروژه‌ها اثر مستقیم در موضوعات ترافیکی و حمل و نقلی دارد که می‌تواند گره‌های اصلی ترافیکی جنوب تهران به خصوص شهرری را باز کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری خاطرنشان کرد: یکی از کار ویژه‌های کمیسیون معماری شهرسازی شورای اسلامی پایتخت در دوره ششم توجه ویژه به نقاط بافت فرسوده است که این موضوع با محوریت سازمان نوسازی شهرداری تهران و ظرفیتی که قرارگاه ملی مسکن شهرسازی دارد بافت های فرسوده شهر تهران نوسازی می‌شود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید