242890

قطعی برق واحدهای تولیدی فولاد و سیمان در فصل گرما موجب نابسامانی بازار می شود

دنیای معدن: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید در صورتی که اکنون برنامه های لازم برای تامین برق موردنیاز واحدهای تولیدی در فصل گرما پیش بینی و اجرایی نشود، قطعی برق واحدهای صنعتی موجب نابسامانی بازار سیمان و فولاد خواهد شد.'

به گزارش دنیای معدن، سیدجواد حسینی کیا در گفت وگویی درباره ضرورت توجه به موضوع تامین برق واحدهای تولیدی و صنعتی در آستانه فصل گرم، گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کردند، دولت باید برای رونق و رشد تولید از خود شروع کرده و با اقدامات اساسی و ایجاد زیرساخت های مناسب بستر تحقق این مهم را فراهم کند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزودد: برای تحقق رشد تولید، وزارت نیرو باید از قطع برق واحدهای تولیدی صرفه نظر کرده و کسری خود را با احداث نیروگاه جبران کند.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور در جلسه مشترک مجلس و دولت اعلام کرد که حدود ۷ هزار و ۷۰۰ مگاوات برق تا پیش از تابستان وارد مدار سراسری می شود تا بخشی از ناترازی موجود در این زمینه برطرف شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در صورتی که اکنون برنامه های لازم برای تامین برق موردنیاز واحدهای تولیدی در فصل گرما پیش بینی و اجرایی نشود، قطعی برق واحدهای صنعتی موجب نابسامانی بازار سیمان و فولاد خواهد شد./

پایان پیام

 

دیدگاهتان را بنویسید