235821

عرضه بیش از یک میلیون و ۱۷۷ هزار تن انواع سیمان

دنیای معدن: بورس کالای ایران امروز (یکشنبه) میزبان عرضه یک میلیون و ۱۷۷ هزار و ۲۳۸ تن انواع سیمان تیپ ۱ و ۲ از سوی ۶۶ شرکت سیمانی است.

به گزارش دنیای معدن؛ از کل عرضه های امروز سیمانی ها در بورس کالا، یک میلیون و ۳۸ هزار و ۲۳۸ تن از نوع تیپ ۲، ۹۷ هزار و ۵۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵، ۳۹ هزار و ۵۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۳۲۵ و ۲ هزار تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

شرکت های سیمانی ها تا پایان هفته نخست مرداد امسال، حدود ۱۹ میلیون و ۶۵۷ هزار تن انواع سیمان به ارزش ۱۲ هزار و ۳۹۱ میلیارد تومان را در تالار سیمان بورس کالا فروختند.

از ابتدای فروردین امسال تا هفته منتهی به ۷ مرداد، در مجموع ۲۳ میلیون و ۷۹۷ هزار و ۱۷۲ تن سیمان در بورس کالا عرضه شد که با تقاضای ۲۴ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۱۶۵ تنی روبه رو بود.

 

همچنین از ابتدای عرضه مستمر سیمان در بورس کالا (از ۹ خرداد سال گذشته) تا پایان سال ۱۴۰۰، در مجموع ۳۴ میلیون و ۸۶۴ هزار تن سیمان به ارزش بیش از ۱۶.۹ هزار میلیارد تومان در بورس کالا مورد معامله قرار گرفت.

از ابتدای سال جاری تا هفته منتهی به ۷ مرداد، در مجموع ۲۷۲ میلیون و ۵۳۱ هزار گواهی سپرده سیمان معادل ۲۷۲ هزار و ۵۳۱ تن سیمان دست به دست شد و ارزش بیش از ۱۹۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی را رقم زد.

 

در سال گذشته نیز از (۹ آبان) تا پایان ۱۴۰۰ در مجموع ۱۵۵ میلیون و ۷۷۶ هزار ورق بهادار مبتنی بر کالا معادل ۱۵۵ هزار و ۷۷۶ تن سیمان به ارزش ۹۰ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان مورد دادوستد قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید