234155

مشکلات کارخانه سیمان دورود برطرف می شود

دنیای معدن- استاندار لرستان گفت: مشکلات کارخانه سیمان دورود و ۱۱ واحد تولیدی جهاد کشاورزی برطرف می شود.

به گزارش دنیای معدن، فرهاد زیویار ظهر امروز در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با هدف بررسی مشکلات مرحله چهارم کارخانه سیمان دورود برگزار و با توجه شرایط این پروژه مقرر شد ضوابط موجود نسبت به بخشش جرائم دیرکرد پرداخت وام اقدام شود.

وی افزود: بررسی 11 واحد تولیدی حوزه جهاد کشاورزی استان، دستور کار دیگر جلسه امروز بود که پس از بررسی وضعیت این واحدها، رفع محدودیت های بانکی با لحاظ شرایط قانونی از مهمترین راهکارها برای رفع مشکلات 11 پروژه حوزه جهاد کشاورزی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

صنایع راکد "دورود" چشم انتظار نگاه ویژه دولت است قدیمی ترین صنعت کشور در آستانه ورشکستگی/کارخانه سیمان دورود به تاریخ می پیوندد

استاندار لرستان عنوان کرد: مشکلات مجتمع جهان پناه ازنا به عنوان یکی از پروژه های گردشگری این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به هماهنگی های انجام گرفته، تصمیمات لازم در زمینه معرفی پروژه مذکور برای دریافت تسهیلات مورد نیاز اتخاذ شد.

وی بیان کرد: موضوع بررسی وضعیت واحدهای تولیدی استان در دستور کار پیگیری حوزه اقتصادی استانداری قرار دارد و امیدواریم با رفع مشکلات این پروژه ها و فراهم سازی شرایط شاهد رونق دوباره در این واحدها باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید