231920

کارخانه های سیمان استان بوشهر مراقب برداشت غیرمجاز از معادن باشند

دنیای معدن- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کارخانه های سیمان استان بوشهر در بخش برداشت از معادن خود مراقب برداشت تا منجر به برداشت غیرمجاز و زیان مالی نشوند.

به گزارش دنیای معدن، مهدی صفوی صبح شنبه در نشست با مدیران شرکت صنایع سیمان اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» حمایت از تولیدکنندگان را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: برای حمایت از تولید به ویژه واحدهای صنعتی بزرگ نظیر کارخانجات سیمانی در بخش معدن از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با نگاه مثبت به حل مشکلات مرتبط و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات لازم اقدام خواهیم کرد.

صفوی با اشاره به مشکلات مبتلابه برخی واحدهای تولیدی در بخش معدن عنوان کرد: تولیدکنندگان سیمانی در بخش برداشت از معادن خود دقت لازم را در استخراج مواد معدنی هر یک از محدوده ثبت شده و بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توجه دقیق کنند تا منجر به برداشت غیرمجاز و زیان مالی نشوند.

وی افزود: اداره کل صمت استان به عنوان حامی و پشتیبان تولید، تلاش و کوشش خود را در پیگیری و رفع مشکلات هرکدام از واحدهای صنعتی و معدنی استان بوشهر به صورت مستمر و با سیاست پیشگیرانه به پیش خواهد برد تا از آسیب و زیان بنگاه های تولیدی جلوگیری شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید