229166

سیمان مازندران و رشد ۲۰ درصدی درآمدزایی ها

دنیای معدن: سیمان مازندران با رشد ۳ میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومانی درآمد از حجم معاملات به نسبت هفته گذشته بورس کالا، مجموع درآمد های این هفته را به ۱۹ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان برساند.

به گزارش دنیای معدن، سیمان مازندران پس از گذشت یک ماه نوسانی از منظر درآمدی، در دومین هفته بهمن ماه توانست با رشد مناسب ۲۰ درصدی درآمدزایی به نسبت هفته گذشته روبه رو شود تا وزن درآمدی کیسه های سیمانی را در معاملات بورس کالا تغییر دهد.

سیمان مازندران با رشد ۳ میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومانی درآمد از حجم معاملات به نسبت هفته گذشته بورس کالا، مجموع درآمد های این هفته را به ۱۹ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان برساند.

سیمان مازندران با عرضه «سیمان تیپ ۲» به رینگ معاملات نقره ای بازارسرمایه وارد شد اما؛ میانگین نرخ های فروش کیسه های این شرکت به نسبت هفته گذشته رشد ۲ درصدی داشت و ۱۷ هزارتنی معامله نیز برای این شرکت به ثبت رسید.

مجموع درآمدزایی این شرکت در این هفته به ۸ میلیارد و ۹۳۱ میلیون تومانی در حالی به ثبت رسیده که مشتریان این شرکت تقاضای بیش از حدود ۲۵ هزار تن را ثبت کردند.

این شرکت سیمان همچنین سیمان تیپ ۲ گرید ۵۰ کیلویی را هم با عرضه ۱۸ هزارتنی در دستور کار قرار داده بود و تمام عرضه ها را فروخت تا ۱۰ میلیارد و ۴۳۴ میلیون تومان درآمدزایی را بدست آورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید