226465

ایرالکو با افزایش ۵۰۰ تنی عرضه، ۱۸،۸میلیارد تومان بیشتر فروخت

دنیای معدن: ایرالکو با ۲ هزار و ۷۰۰ تن از کالا ها به رینگ معاملات آمد و درآمدی بالغ بر ۱۹۵ میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان را هم بدست آورد.

به گزارش دنیای معدن، شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در هفته منتهی به ۲۶ آذر ماه توانست درآمدزایی خود از فروش سبدکالایی شرکت در بورس کالا را نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۸,۸ میلیارد تومان افزایش دهد.

ایرالکو با ۲ هزار و ۷۰۰ تن از کالا ها به رینگ معاملات آمد و درآمدی بالغ بر ۱۹۵ میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان را هم بدست آورد.

شمش ۹۹,۸

در ابتدا باید اشاره داشت که شمش ۹۹.۸ این شرکت پر حجم ترین عرضه سبدکالایی این شرکت نام گرفت و با ۲ هزار و ۵۰۰ تن به رینگ معاملات آمد تا با سفارش ۸ هزار و ۲۵ تنی مواجه شود؛ در نهایت تمام این عرضه های این شمش به فروش رسید تا ۱۸۰ میلیارد و ۸۴۸ میلیون تومان مشتریان به حساب شرکت واریز کنند.

البته باید اشاره کرد که نرخ های فروش این شرکت تنها ۱,۴ رشد داشته و این رشد میزان فروش بخاطر افزایش ۵۰۰ تنی عرضه های این شرکت در این بخش بوده است.

بیلت

درآخر نیز باید اشاره به حجم ۲۰۰ تنی بیلت ایرالکو کرد که ۸۷۵ تن تقاضا برای آن به ثبت رسید و در نهایت ۱۴ میلیارد و ۹۹۵ میلیارد تومان درآمد از فروش ۲۰۰ تن بیلت به حساب شرکت منتقل شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید