221641

با عرضه سیمان در بورس دیگر خبری از قیمت های نجومی نیست

دنیای معدن - معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: هر چند با عرضه سیمان در بورس تامین آن برای پیمانکاران تا حدودی سخت شده ولی دیگر از قیمت های نجومی خبری نیست و خوشبختانه در حال حاضر برای تامین سیمان مورد نیاز پروژه ها مشکلی نداریم.

به گزارش دنیای معدن، علی اصغر همتی در گفت وگویی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه کنارگذر مهر شهر اظهار کرد: در ضلع شرقی مهرشهر تقاطعی غیرهمسطح ایجاد شده که برای انجام عملیات تکمیلی آن، مسیر جنوب به شمال مسیر فعلی مسدود شده است.

وی ادامه داد: قرار بود این مسیر ظرف مدت یک ماه بازگشایی شود ولی به دلیل برخی مسائل مالی و فنی به تعویق افتاد و از این بابت از شهروندان عذرخواهی می کنیم.

وی توضیح داد: عملیات عمرانی این پروژه به پایان رسیده و در مرحله نصب تابلوهای هدایت مسیر، تامین روشنایی و نصب گاردریل های لوله ای پروژه قرار داریم.

وی اضافه کرد: با این اوصاف پیش بینی می شود این پروژه از اوایل هفته آینده به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک برود.

همتی در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به اینکه آیا مشکل تامین سیمان برای اجرای پروژه های عمرانی شهر حل شده؛ گفت: با پایداری وضعیت تامین برق در کشور و فعالیت کارخانه های سیمان، نوسان ایجاد شده در بازار سیمان مرتفع و قیمت متعادل تر شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج گفت: هر چند با عرضه سیمان در بورس تامین آن برای پیمانکاران تا حدودی سخت شده ولی دیگر از قیمت های نجومی خبری نیست و خوشبختانه در حال حاضر برای تامین سیمان مورد نیاز پروژه ها مشکلی نداریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید