243224

نمایندگان مجلس در مسیر تعالی صنعت و تجارت به فاطمی امین رای اعتماد دهند

دنیای معدن- انجمن تولیدکنندگان و صادر کنندگان طلا جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان تهران با ارسال نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی خواستار آن شد تا نمایندگان با رای اعتماد دوباره خود موجب حرکت صنعت و تجارت در مسیر تعالی و به تبع آن رشد و شکوفایی ایران باشند.

به گزارش دنیای معدن، در این نامه آمده است: انجمن تولیدکنندگان و صادر کنندگان طلا جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی استان تهران مراتب رضایت و سپاسگزاری خود را از تلاش‌های صادقانه و بی دریغ «فاطمی امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌کند.

در ادامه این نامه آمده است: نظر به اهتمام وی در اجرای مسوولیت سنگین هدایت وزارتخانه و در راستای پیشبرد اهداف و ارزش‌های تعیین شده و هدفگذاری شده به‌منظور حمایت و توسعه صنایع و پیشرفت کشور و تامین رفاه هم میهنان، شایسته است از زحمات بی‌دریغ و تعهد ویژه ایشان در طول مدت خدمت تشکر شود.

این نامه می‌افزاید: بدیهی است که در برهه حساس کنونی کشور، سپردن سکان هدایت این وزارتخانه به مدیری دیگر و نادیده گرفتن تلاش‌های چندین ماه فاطمی‌امین و معاونان این وزارتخانه، ما را دوباره به نقطه آغاز باز خواهند گرداند. بر این اساس، این انجمن به عنوان نماینده حقوقی تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت طلا و جواهر خواهشمند است به جهت جلب رضایت عمومی، فرصت برای به ثمر رسیدن فعالیت خالصانه این وزارتخانه به وی اعطا شود و با رای اعتماد دوباره خود موجب حرکت در مسیر تعالی صنعت و تجارت و به تبع آن رشد و شکوفایی ایران باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید