251307

در اولین حضور گهرزمین در جایزه ملی تعالی سازمانی صورت گرفت؛

موفقیت در اخذ تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی

دنیای معدن: شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین با اولین حضور خود در جایزه ملی تعالی سازمانی موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی شد.

به گزارش دنیای معدن، ارزیابی تعالی سازمانی در شرکت گهرزمین از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار شد و ارزیابان خبره سازمانی دقیق ترین ارزیابی از فعالیت ها و اقدامات این شرکت را به عمل آوردند. در نهایت گهرزمین که برای اولین بار در این فرآیند شرکت کرده بود، از این ارزیابی دست پر بیرون آمد.

در همین راستا، بیست و یکمین همایش تعالی سازمانی که صبح امروز و با حضور مدیران سازمان های سرآمد ایرانی و مدیر سیستم ها روشهای گهرزمین در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد؛ شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین موفق به دریافت تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی شد.

شایان ذکر است؛ جایزه ملی تعالی سازمانی مبتنی بر مدل (EFQM) و انجام ارزیابی از رویکردها و نتایج شرکت ها می باشد.

درواقع این جایزه از سال ۱۳۸۲ و با نام اولیه جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی برای سازمانهای تولیدی و صنعتی کار خود را آغاز نمود و در سالهای بعد مورد استقبال سایر بخشهای اقتصادی اعم از خدمات، آموزش، سلامت و بخش عمومی قرار گرفت که هم اکنون با نام جایزه ملی تعالی سازمانی از اعتبار بالایی نزد بنگاه های اقتصادی و سازمان های عمومی کشور برخوردار است.

این جایزه ضمن تشویق سازمانهای مختلف نسبت به حرکت در مسیر تعالی، با بررسی و ارزیابی سازمانهای متقاضی و سازمانهای سرآمد و کوشا در مسیر تعالی را، شناسایی کرده و با معرفی آنها به جامعه نقش پررنگی در ایجاد رویکرد مثبت جامعه نسبت به این سازمانها ایفا می نماید و بدین ترتیب هر سازمان متعالی علاوه بر استفاده از مزایای افزایش بهره وری و نظم در فعالیتهای خود که ناشی از بکارگیری الگوی تعالی سازمانی است، سریعتر و بهتر به اهداف اقتصادی خود دست می‌یابد.

همچنین گفتنی است در این دوره ۱۹ شرکت در سطح تندیس،۴۰ شرکت در سطح تقدیر نامه برای تعالی، ۱۵ شرکت در سطح گواهی تعهد به تعالی ثبت نام کرده اند.

شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین این دستاورد بزرگ را حاصل تلاش و زحمات همه پرسنل و دقت و پشتکار تیم ‌های تعالی می‌داند و امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته، در ارزیابی های آتی تعالی جوایز و تندیس‌های سطوح بالاتر کشوری را اخذ نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید