249085

در بازدید شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان از شرکت گهرزمین مطرح شد؛

مدیرعامل گهرزمین مایه افتخار و امید جوانان سیرجان است

دنیای معدن: شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان به همراه جمعی از معاونین از قسمت های مختلف شرکت سنگ آهن گهرزمین بازدید نمودند و رئیس شورای شهر سیرجان مدیرعامل گهرزمین را مایه افتخار و امید جوانان و مردم سیرجان دانست.

به گزارش دنیای معدن، این بازدید که با حضور حسن خدامی رئیس شورای شهر سیرجان و تعدادی از اعضای شورا، علی اکبر کریمی پور شهردار، جمعی از معاونین شهرداری، محمدمحیاپور مدیرعامل گهرزمین و معاونین گهرزمین برگزار شد.

مدیرعامل گهرزمین ضمن اظهار خوشنودی و دلگرمی از حضور میهمانان خاطرنشان کرد؛ شرکت گهرزمین در حوزه مسئولیت های اجتماعی می خواهد کارهای ماندگاری انجام دهد و امیدواریم که اتفاقات بزرگی در سیرجان رقم بخورد.

محیاپور ضمن اشاره به رکوردهای متوالی تمام خطوط تولیدی این شرکت در ۶ ماهه گذشته عنوان کرد؛ برگ برنده ما در گهرزمین نیروی انسانی است و اغلب پرسنل این شرکت در کارشان فوق العاده هستند.

حسن خدامی پور نیز با اشاره به هفته بسیج مدیرعامل گهرزمین را بسیجی عرصه اقتصادی دانست و او را از افتخارات سیرجان و مایه امید جوانان و مردم سیرجان معرفی کرد.

وی افزود؛ وقتی شرکت گهرزمین بیش از توان و ظرفیت اسمی اش تولید می کند یعنی پرسنل آن با تمام وجود تلاش می کنند و زحمت می کشند.

رئیس شورای شهر سیرجان؛ موفقیت ها و تلاش های صورت گرفته در شرکت گهرزمین را موجب مشروعیت بخشی و ثبات نظام ارزیابی نمود.

در بخش دیگری از این مراسم شهردار سیرجان نیز با اشاره به اینکه مدیرعامل گهرزمین از مدیران بومی و خوشنام صنعتی است؛ عنوان کرد: نگاه او تحول گرا و برنامه های زیرساختی که برای شهر سیرجان دارد ستودنی است.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین

 

 

دیدگاهتان را بنویسید