240679

افزایش صادرات " کگهر "

دنیای معدن: درآمد ماهانه ای که "کگهر" در آذرماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۱۱ ماه گذشته ۶۸ درصد افزایش پیدا کرد، درآمد تجمیعی که " کگهر " در پایان سال مالی از فروش محصولات داخلی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

شرکت سنگ آهن گهرزمین در نهمین ماه سپری شده از سال جاری (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) مقدار فروش محصولات خود را یک میلیون و ۴۸۰ هزارتن در سامانه کدال به ثبت رساند، مقدار فروش تجمیعی شرکت ایران خودرو دیزل تا پایان آذرماه سال جاری ۱۳ میلیون و ۲۶۰ هزارتن بود، "کگهر" از فروش محصولات در این بازه زمانی ۳۰ هزار و ۵۹ میلیارد تومان درآمدزایی را به همراه داشت.

میزان درآمدی که سنگ آهن گهرزمین در آذرماه از فروش یک میلیون و ۴۷۹ هزار و ۹۲۶ تن محصول خود به ثبت رساند برابر با ۳ هزار و ۹۸۹ میلیارد تومان بود، "کگهر" در ۱۲ ماه گذشته به میانگین مقدار فروش یک میلیون و ۴۷۳ هزارتن در هر ماه رسید، گفتنی است که در آذرماه مقدار فروش این شرکت سنگ آهنی نسبت به میانگین ماهانه در ۱۱ ماه گذشته ۳۸ درصد افزایش را تجربه کرد.

مقدار فروش ماهانه "کگهر" در آذرماه سال گذشته یک میلیون و ۵۵۱ هزار تن به ثبت رسید اما؛ در آذر ماه ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته کمی کاهش را تجربه کرد. درآمد ماهانه ای که "کگهر" در آذرماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به میانگین درآمدی در ۱۱ ماه گذشته ۶۸ درصد افزایش پیدا کرد، درآمد تجمیعی که " کگهر " در پایان سال مالی از فروش محصولات داخلی خود شناسایی کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش درآمد را تجربه کرد.

عنوان درآمدزاترین محصول " کگهر " در آذرماه سال جاری «کندله بورس کالا» با یک هزار و ۵۳۱ میلیارد تومان تعلق گرفت، مقدار فروش این محصول در رینگ معاملاتی بورس کالا برابر با ۵۶۸ هزار و ۹۰۵ تن بود که در مقایسه با ابان ماه رشد را تجربه کرد و همچنین نرخ فروش این محصول در نهمین ماه سال جاری برابر با ۲ میلیون و ۶۹۱ هزار تومان اعلام کرد.

محصولات دیگری که توسط شرکت سنگ آهن گهر زمین به فروش رسید عبارت است از کندله صادراتی، کنسانتره و کلوخه سنگ آهن که دراین بین «کنسانتره در بورس کالا» با کسب درآمد یک هزار و ۳۵۲ میلیارد تومانی بیشترین درآمدزایی را به همراه داشت.

"کگهر" در آذر ماه و همزمان با پایان سال مالی، روند صعودی تولید خود که از مرداد ماه شروع شده بود را ادامه داد، همچنین روند فروش شرکت از مهر ماه صعودی بود. باید گفت تولید و به تبع آن فروش شرکت سنگ آهن گوهر زمین با رشد همراه بوده است. با این تفاصیر علی رغم عملکرد ضعیف در پاییز و تابستان "کگهر" توانست عملکرد بد دو فصل یادشده را در آذرماه جبران کند تا سال مالی را به خوبی پایان دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید