240470

*عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین؛*

گهرزمین؛ آماده کمک به ارتقا علمی و آموزشی دانشکده پزشکی سیرجان

دنیای معدن: صبح امروز در نسشت مشترک بین شرکت گهرزمین و دانشکده علوم پزشکی سیرجان کمک به ارتقا علمی و آموزشی دانشکده علوم پزشکی سیرجان مطرح شد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین؛  این نشست با حضور محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت ، سرمایه انسانی، سید شجاع الدین گلسرخی مدیر HSEE  و محمدعلی سعادتی پاریزی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل گهرزمین و سیدعلی رضوی  رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان و معاونین ایشان در محل دانشکده پزشکی سیرجان برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه سرپرست دانشکده علوم پزشکی سیرجان ضمن خوشامدگویی به مدعوین شرکت گهرزمین از تلاش های و حمایت های گهرزمین در حوزه بهداشت و درمان شهرستان سیرجان در ایام کرونا قدردانی نمود و ظرفیت های علمی در حوزه پزشکی شهرستان را قابل قبول ارزیابی نمود. 

محمدرضا خضری پور هم در این نشست گفت؛ شرکت گهرزمین در دوران کرونا از  تمام توان خود استفاده کرد تا حامی نظام بهداشت و درمان شهرستان باشد؛  خرید دارو و  تجهیزات پزشکی بخشی از این اقدامات است تا مرهم گوشه ای از دردهای مردم در آن دوران سخت باشد. 

عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین اضافه کرد؛ گهرزمین آماده است برای ارتقا دانشکده پزشکی به جایگاه بهتر از نظر آموزشی و علمی هرگونه همکاری داشته باشد. 

در بخشی دیگری از این نشست مدیر HSEE گهرزمین سید شجاع الدین گلسرخی از آمادکی این شرکت برای راه اندازی یک کلینیک درمانی تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان خبر داد. 

 

*روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین*

 

دیدگاهتان را بنویسید