230279

آغاز عملیات اجرایی واحد تولید کنسانتره سنگ آهن در سربیشه

دنیای معدن: عملیات اجرایی واحد تولید کنسانتره سنگ آهن در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش دنیای معدن، در مراسمی عملیات اجرایی واحد تولید کنسانتره سنگ آهن با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار تن در سال در شهرستان سربیشه آغاز شد.

حجم سرمایه گذاری در این طرح که پیش بینی شده تا هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد ۶هزار میلیارد ریال خواهد بود و ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و ۳ هزار نفر به طور غیر مستقیم در این طرح مشغول به کار خواهند شد.

آقای نخعی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه شهرستان سربیشه در حوزه صنعتی شدن یک شهرستان رو به توسعه است، خواستار حمایت مسولان و تسهیل روند سرمایه گذاری و مانع زدایی برای ورود سرمایه گذار شد.

عباس زاده معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی هم گفت: کار اقتصادی در شهرستان سربیشه با توجه به مرزی بودن در حفظ جمعیت و امنیت موثر است گفت: یکی از شاخصه های مهم خراسان جنوبی وجود مواد معدنی فراوان در این استان است که بهره برداری از آن باید به بهترین شکل صورت گیرد.

وی همچنین جلوگیری از خام فروشی و ایجاد زنجیره تولید و ارزش را یکی از راه های مهم در رونق اقتصادی و ثروت بیان کرد و تاکید کرد: دستگاه های متولی باید به جدیت به دنبال آن و رفع موانع سرمایه گذاری در استان باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید