228925

فرماندار بیجار خبر داد؛

افتتاح کارخانه کنسانتره آهن در بیجار/۱۲۰۰ نفر شاغل می شوند

دنیای معدن: فرماندار بیجار گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، کارخانه کنسانتره آهن در این شهرستان با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال افتتاح می شود.

علی اکبر ورمقانی اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی هویت و شناسنامه این انقلاب و نظام اسلامی و مردمی است که برای ایجاد آن خون های بسیاری اهدا کرده اند.

وی افزود: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور خدمات و کارهای بسیاری در بخش های مختلف انجام گرفته است که این پیشرفت ها باید اطلاع رسانی شود.

ورمقانی عنوان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال ۲۴ کمیته کشوری، ۱۸ کمیته استانی و ۱۳ کمیته شهرستانی وظیفه برگزاری برنامه های این ایام را برعهده دارند.

وی در ادامه سخنان خود به برخی از طرح های قابل افتتاح و بهره برداری در شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در دهه فجر امسال بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح، بهره برداری، کلنگ زنی در سطح بیجار در نظر گرفته شده است.

فرماندار بیجار خاطرنشان کرد: این اعتبارات در بخش های صنعتی، کشاورزی، آبخیزداری، توسعه راه های روستایی، گازرسانی، آبرسانی، برق در سطح شهرها و روستای های این شهرستان صرف شده است.

ورمقانی اظهار کرد: یکی از طرح های مهم و تأثیرگذار در بحث اشتغال در بیجار، بهره برداری از کارخانه کنسانتره آهن در این شهرستان است که با افتتاح این طرح گام بزرگی در راستای تکمیل زنجیره فولاد بیجار برداشته می شود.

وی اعتبار این طرح را بالغ بر دو هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این طرح برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد و یک هزار نفر در شهرستان بیجار به صورت غیرمستقیم از مزایای این طرح بهره مند می شوند.

فرماندار بیجار در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از برنامه های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، رژه خودرویی در شهر بیجار برگزار می شود.

ورمقانی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، خانواده معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر در این شهرستان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید