228694

در راستای تعامل بیشتر برای اجرای تفاهم‌نامه فی‌مابین صورت گرفت:

نشست هم‌اندیشی مدیران عامل «ومعادن»، تجلی و بانک ملت

دنیای معدن: نشست هم‌اندیشی مدیران عامل «ومعادن»، تجلی و بانک ملت با هدف ایجاد و توسعه همکاری و تعیین نحوه اجرای تفاهم‌نامه فی مابین برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، نشست هم‌اندیشی مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، شرکت تجلی و مدیر عامل بانک ملت با هدف ایجاد تعامل بیشتر و تعیین نحوه اجرای تفاهم‌نامه فی‌مابین برگزار شد.

در این جلسه دکتر امیرحسین نادری، مدیر عامل «ومعادن» به توضیح اجمالی درخصوص راهبردهای کلی شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و همچنین طرح‌های جدید این شرکت پرداخت و با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری و گردش مالی قابل توجه «ومعادن» و شرکت‌های گروه، بر ایجاد تعامل بین این شرکت و بانک ملت تاکید کرد و آن را گامی در راستای توسعه سرمایه‌گذاری دانست.

دکتر رضا دولت‌آبادی، مدیر عامل بانک ملت نیز ضمن تشریح خدمات این بانک در بخش‌های مختلف مانند شبکه ارزی و پرداخت تسهیلات، بر ظرفیت شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و شرکت‌های گروه تاکید و از ایجاد و توسعه تعامل بین بانک ملت و «ومعادن» استقبال کرد.

گفتنی است در این جلسه کلیات موارد همکاری و تعامل طرفین از جمله اعطای تسهیلات ریالی و ارزی و صدور ضمانت‌نامه به پروژه‌های شرکت، حمایت کامل بانک ملت در زمینه اخذ عاملیت صندوق توسعه ملی جهت گردش مالی پروژه‌ها، ارائه انواع خدمات نقل‌وانتقال بین الملل توسط بانک ملت برای خرید و تسریع در تجهیز پروژه‌ها جهت تامین سرمایه در گردش شرکت‌های گروه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید