227810

قطعی شدن سرمایه گذاری شرکت گهرزمین در خراسان جنوبی

دنیای معدن: استاندار در نشستی با مدیرعامل شرکت گهر زمین از آمادگی خراسان جنوبی برای انجام تمهیدات لازم برای سرمایه گذاری این هلدینگ خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، آقای قناعت با اشاره به ظرفیت های معدنی استان، گفت: خراسان جنوبی، بهشت معادن است و ما برای بهره برداری از این ظرفیت های خدادادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

وی از برنامه های استان در راستای حمایت از سرمایه گذاران گفت و ضمن تشریح اقداماتی که برای تسهیل سرمایه گذاری ها در اولویت برنامه های استان قرار داده، حضور و فعالیت این هلدینگ را در توسعه استان مؤثر خواند.

 

فلاح مدیرعامل شرکت گهر زمین ضمن اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری در حوزه معدن و فرآوری معدنی، همراهی استان برای تسهیل شرایط حضور و فعالیت مجموعه را خواستار شد.

 

پیگیری مطالبات این مجموعه در داخل استان و نیز بررسی نحوه سرمایه گذاری آن در نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت از مصوبات این جلسه بود.

 

شرکت گهر زمین که در زمینه های اکتشاف، استخراج و بهره برداری از معادن سنگ آهن و تولید کنسانتره، گندله و فولاد، مشارکت و سرمایه گذاری در سایر شرکت ها و طرح های معدنی و صنعتی، انعقاد قرارداد های پیمانکاری به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی فعالیت دارد، از جمله سهامداران شرکت انتقال آب به استان نیز می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید