245118

رازهای قهرمانی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در جام ستارگان هرمزگان

دنیای معدن: سرمربی تیم فوتبال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس ضمن تقدیر از پشتیبانی‌های مدیران ارشد این شرکت در مسیر قهرمانی در جام ستارگان هرمزگان، چشم‌انداز پیش روی این تیم را تشریح کرد.

به گزارش دنیای معدن، حمید ناصری، سرمربی تیم فوتبال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس پس از قهرمانی در جام ستارگان هرمزگان به روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: پیش از حضور در جام ستارگان جلساتی را با آقایان داستانی، نجیبی و شکوهی به عنوان مدیران ارشد شرکت برگزار کردیم که حمایت‌های ایشان ما را دلگرم به حضور در مسابقات کرد و اگر امروز ما از قهرمانی در این جام صحبت به میان می‌آوریم به‌صراحت به دلیل پشتیبانی‌های ایشان بوده است.

وی در تشریح چگونگی برگزاری این جام نیز گفت: جام ستارگان هرمزگان در دو گروه پنج تیمی برگزار و دو تیم از هر گروه قابلیت صعود داشتند و ما توانستیم بدون باخت به‌عنوان تیم سرگروه به مصاف تیم دوم گروه مقابل برویم و با پیروزی در این دیدار به فینال راه یابیم و فینال را نیز با نتیجه‌ی دو بر صفر به سود خود خاتمه دادیم و قهرمان شدیم.

سرمربی تیم فوتبال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس تصریح کرد: جام ستارگان هرمزگان نیز با حضور مربیان شاخص استان و کشور در بندرعباس آغاز به کار کرد و هدف اصلی از این جام در تمامی استان‌ها استعدادیابی و شناسایی بازیکنان پدیده و مربیان زبده است تا به سطح‌های بالاتر معرفی شوند.

ناصری یکی دیگر از دلایل موفقیت این تیم را اعتماد به جوانان عنوان کرد و گفت: ما چندین بازیکن از رده‌ی جوانان و امید را بازی دادیم و تنها تیمی بودیم که با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان توانستیم پتانسیل‌های خود را به نمایش بگذاریم چراکه برنامه‌ریزی ما به نحوی بود که جوانان در این تیم امکان نمایش استعدادهای خود را داشته باشند و آنان نیز با درخشش و گل زنی در هر بازی جواب اعتماد کادر فنی را دادند.

این مربی باسابقه در ادامه توجه به مسائل فرهنگی و اخلاقی را در یک تیم ورزشی مورد تأکید قرار داد و اذعان داشت: اخلاق، منش و بزرگی نخستین ملاک ما برای انتخاب اعضای تیم بود و خوشبختانه در کنار تیم مهاجرین که به معنای واقعی کلمه درس اتحاد، نظم و معرفت به همه‌ی ما دادند، توانستیم شایستگی‌های اخلاقی خود را در کنار شایستگی‌های فنی به اثبات برسانیم.

وی ضمن اشاره به استفاده از بضاعت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، اضافه کرد: قریب به ۱۵ نفر از فوتبالیست‌های این تیم از پرسنل منطقه و فرزندان ایشان بودند و بقیه اعضای تیم نیز هرمزگانی بودند و برخلاف سایر تیم‌ها فوتبالیستی از خارج از استان و سطوح دیگر لیگ کشوری ما را همراهی نمی‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس افزود: نقش بنده در این قهرمانی نقشی کوچک بود و در این موفقیت تمام ارکان مجموعه نقش‌آفرینی کردند و در میان نباید از پشتیبانی‌های مدیرعامل محترم و مجموعه‌ی روابط عمومی ،مدیر دفتر مدیر عامل و حوزه حراست نیز چشم بپوشیم.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته که من به‌عنوان فوتبالیست عضوی از تیم منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس بودم و در آن برهه توانستیم این تیم را از لیگ استان به لیگ یک کشور برسانیم که بعدها آن تیم تحت نام تیم آلومینیوم هرمزگان توانست به لیگ برتر راه یابد و حضور کنونی من به‌عنوان سرمربی بهانه‌ای برای زنده کردن یاد آن تیم موفق بود.

اگر لایق این باشیم و مدیریت مجموعه صلاح بدانند می‌توانیم در سطوح بالاتر یعنی لیگ دو کشوری نیز حضور یابیم و نام هرمزگان و منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را بر زبان‌ها طنین‌انداز کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید