228850

رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان و مسئولین اقتصادی و صنعتی:

سنگر تولید و اقتصاد کشور زنده و پابرجا است

دنیای معدن: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان و مسئولین اقتصادی و صنعتی با تشریح مقاصد خباثت آمیز دشمنان از ایجاد جنگ اقتصادی علیه ایران اسلامی، فرمودند: سنگر تولید و اقتصاد کشور بحمدالله زنده و پابرجا است.

به گزارش دنیای معدن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان و مسئولین اقتصادی و صنعتی کشور در حسینیه امام خمینی(ره)، فرمودند: هدف دشمنان از این جنگ(اقتصادی) فروپاشی اقتصاد ایران بود، قصدشان این بود. حالا فروپاشی اقتصاد البته یک مقدمه بود، برای اینکه با نابودکردن اقتصاد ایران مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار بدهند و مقاصد سیاسی خباثت‌آمیز خودشان را از این طریق عمل کنند.

ایشان تصریح کردند: سنگر تولید و اقتصاد کشور بحمدالله زنده است، پابرجا است، آن لشکری که در مقابل دشمن ایستاد شماها بودید، افسران این دفاع مقدس کارآفرینان و مدیران شایسته‌ی اقتصادی بودند، رزمندگانش هم کارگران بودند، کارگران، رزمندگان با اخلاص و با صفای این میدان بودند همه‌ی شماها و همه‌ی فعالان اقتصادی در این افتخار شریکند، افتخار حفظ اقتصاد کشور.

رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند: به نظر من اگر در این سالها مسئولان دولتی همراهی بیشتری می کردند، رعایت بیشتری می کردند ما افتخارات بیشتری بدست می‌آوردیم، وضعمان از اینی که امروز هست قطعاً بهتر بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید