248020

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی؛

پیشتازی ۱۰۲ درصدی زغال‌سنگ البرز مرکزی نسبت به برنامه تولید ۶ ماهه ۱۴۰۲

دنیای معدن-مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی از تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه تولید شش ماهه این شرکت از ابتدای فروردین تا پایان شهریور سال جاری خبر داد و گفت: برنامه تولید ما برای شش ماهه اول سال تولید ۵۹ هزار و ۳۷۵ تن کنسانتره زغال‌سنگ بود که با پیشتازی نسبت به برنامه تولید، موفق به تولید بیش از ۶۰ هزار و ۴۰۰ تن کنسانتره زغال‌سنگ شدیم.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی، نوید نیکو مدیر عامل شرکت زغال سنگ البرز مرکزی بیان کرد: میزان تولید شش ماهه نخست سال جاری، نسبت به دوره شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ رشد ۲۴ درصدی داشته است.

وی افزود: همچنین در شش ماهه نخست امسال افزایش استخراج از معدن گلیران را داشته‌ایم که این معدن طی دو سال اخیر توانسته بخش عظیمی از کاهش خرید زغال‌سنگ خام از معادن خصوصی را جبران کند که با تلاش کارکنان شرکت یکی از عوامل اصلی رشد تولید و ارسال کنسانتره زغالسنگ بوده است.

نیکو ادامه داد: در راستای تحقق بخشیدن به رشد عملکرد تولید و ارسال نیمه نخست سال، رکورد یازده سال گذشته  شکسته شد.

وی در خصوص عملکرد معدن گلیران نیز افزود: پیمانکار از ابتدای قرار داد تاکنون حدود ۷۸ هزار تن زغالسنگ خام استخراج کرده که این آمار بالاترین تناژ استخراجی این معدن در طول عمر استخراج سالانه از معدن گلیران است.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی تصریح کرد: در اسفند ماه سال گذشته بیش از ۸ هزار تن زغال خام از معدن گلیران به کارخانه زغال شویی حمل شد که این رکورد با در نظر گرفتن فاصله، شرایط و موقعیت جغرافیایی نیز در تاریخ بهره برداری از معدن مذکور بی‌ سابقه بوده است.

وی اضافه کرد: در شش ماهه اول سال در استخراج معدن گلیران تحت مالکیت شرکت، تولید و ارسال زغالسنگ کک شو با پیشتازی ۱۰۱ درصدی نسبت به برنامه تعیین شده محقق شد.

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ البرز مرکزی با ارائه آمار خرید زغال سنگ خام از دیگر معادن جهت ارتقاء میزان تولید کارخانه زغالشویی انجیر تنگه بیان کرد: خرید حدود ۸۷ هزار تن زغالسنگ خام در دوره 6ماهه اول سال بخشی از برنامه‌های شرکت بود که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش ۲۳ درصدی نسبت به دوره شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ به ثبت رسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید