233347

ایمنی معادن زغال سنگ کرمان در اولویت است

دنیای معدن-مدیرعامل شرکت زغال سنگ استان کرمان گفت: یکی از مهمترین کارها ایمنی معادن است چون زغال سنگ یکی از پرخطرترین معادن کشور است.

به گزارش دنیای معدن، محسن شریفی مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان امروز گزارشی از عملکرد سال گذشته این شرکت را مطرح و اظهار داشت: فروش زغال و قراردادهای فروش زغال، کاهش جریمه های شرکت از ۸ میلیارد به ۲ میلیارد، نصب سیستم نظارت (مانیتورینگ) و تجهیز و بروزرسانی معادن، تاسیس واحد مکانیک که تمام مسئولان فنی را شامل شود را پیگیری کردیم.

وی تصریح کرد: دو طرح نیمه مکانیزه و مکانیزه برای معدن هجدک است که بتوانیم به صورت مکانیزه و دستگاه خروجی بگیریم و انجام مکانیزه هزینه بر است ولی باید از این پتانسیل استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان عنوان کرد: در زمینه مجموعه اداری و ستادی بهینه سازی خوبی انجام دادیم و از مهمترین کارها در حال انجام، زمان بندی در اخذ مجوزها و سرعت بخشیدن در اخذ مجوزهای معادن زغال حرارتی و غیره است.

شریفی بیان داشت: یکی دیگر از مهمترین کارها ایمنی معادن است چون زغال سنگ یکی از پرخطرترین معادن کشور است.

وی از چالش های پیش روی شرکت زغال سنگ کرمان به تولید و نیروی انسانی که سالیان سال کار کرده و باید بازنشسته شود اشاره کرد و افزود: مشکل نقدینگی سرمایه در گردش یکی دیگر از این موارد است و کارخانه هزینه دارد و عملا نمی تواند از حداکثر ظرفیت خود استفاده کند.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان گفت: مشکل تهیه چوب را باید برطرف و همچنین بحث تجهیز معادن و کارخانه که باید بتوانند با حداکثر توان کار کنند را دنبال کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید