223663

به گزارش شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان،

فیلم: گردهمایی اعتراض آمیز کارگران معدن زغال سنگ آلاباما

دنیای معدن: ده‌ها تن از معدنچیان آلاباما که در اعتصاب به سر می‌برند در اعتراض به حقوق و مزایای ناچیز و شرایط سخت کار در معادن ذغال سنگ در آمریکا تظاهرات کردند.

به گزارش دنیای معدن از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛ ده‌ها تن از معدنچیان آلاباما که در اعتصاب به سر می‌برند در اعتراض به حقوق و مزایای ناچیز و شرایط سخت کار در معادن ذغال سنگ در آمریکا تظاهرات کردند.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان، معدنچیان آلاباما که در اعتصاب به سر می‌برند روز پنج شنبه بیرون از دفتر مرکزی شرکت بلک راک در نیویورک تظاهرات اعتراض آمیز بر پا کردند و افزایش حقوق و مزایا و بهتر شدن شرایط کار در معادن ذغال سنگ را خواستار شدند.

این اقدام اعتراضی با راهپیمایی از سنترال پارک آغاز شد و تا روبروی ساختمان مرکزی شرکت بلک راک ادامه داشت. بلک راک یکی از سرمایه گذاران در معدن ذغال سنگ واریور مت است.

مایک رایت، یکی از معدنچیان هم گفت: «اینجا گردهم آمده ایم تا در برابر بی عدالتی که در حق صنف معدن کاران شده بایستیم. الان هشت ماه است که در اعتصاب هستیم و می‌خواهیم این شرکت بداند و فکر می‌کنیم می‌داند معادن ذغال سنگ در آلاباما چگونه اداره می‌شوند.»

پس از آنکه معدنچیان معترض از فرمان پلیس سرپیچی کرده و خیابان را مسدود کردند، پلیس نیویورک چندین تن از معترضان را بازداشت کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید