243501

برنامه برگزاری 2 دوره آموزشی رایگان برای “سرویس و نگهداری” و “نحوه کار با ماشین آلات معدنی”

دنیای معدن: مجری طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو اعلام کرد: این سازمان 2 دوره آموزشی رایگان «سرویس و نگهداری ماشین آلات معدنی» و «نحوه کار با ماشین آلات معدنی (کامیون فوق سنگین)» برگزار می کند.

به گزارش دنیای معدن از ایمیدرو، قاسم حسن زاده با بیان این مطلب گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با همکاری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، دوره های آموزشی «سرویس و نگهداری ماشین آلات معدنی» و «نحوه کار با ماشین آلات معدنی (کامیون فوق سنگین)» را در معادن، ویژه آقایان برگزار می کند.

وی افزود: دوره های آموزشی مذکور، طی 5 روز به صورت نظری و عملی در محل مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد برگزار می شود. زمان برگزاری این دوره اطلاع رسانی خواهد شد. واجدان شرایط، تا پایان اردیبهشت می توانند برای ثبت نام در این دوره ها، مدارک مورد نیاز را به ایمیل Email:yazdimrc@iran.ir ارسال کنند.

شرایط ثبت نام در دوره های آموزشی

مجری طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان بخش معدن و صنایع معدنی ایمیدرو تصریح کرد: شرایط داوطلبان «سرویس و نگهداری ماشین آلات معدنی» شامل دارا بودن دیپلم اتومکانیک، تاسیسات یا مکانیک، داشتن کارت پایان خدمت و نیز برخورداری از شرایط جسمانی و روانی مناسب است.

وی ادامه داد: شرایط داوطلبان «نحوه کار با ماشین آلات معدنی (کامیون فوق سنگین)» نیز مشتمل بر دارا بودن گواهینامه پایه یک، دارا بودن حداقل مدرک تحصلی دیپلم، داشتن کارت پایان خدمت و نیز دارا بودن شرایط جسمانی و روانی مناسب است.

به گفته قاسم زاده، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 03538223701 تماس بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید