242533

تولید لاستیک روکش ماشین آلات سنگین در شرکت معدنی و صنایع معدنی ارزش آفرین

تازه ترین کارخانه تولیدی شرکت آمیکو راه‌اندازی شد

دنیای معدن: دوشنبه 22 اسفند ماه 1401 آیین راه‌اندازی کارخانه تولید لاستیک روکش ماشین آلات سنگین شرکت معدنی و صنایع معدنی ارزش آفرین در مجتمع صنعتی این شرکت برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، در این مراسم دکتر پورمند مدیرعامل محترم شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، دکتر رمزی مدیر عامل محترم شرکت تأمین آتیه سرمایه انسانی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (تامیدکو) و مهندس کریمیان مدیر عامل محترم شرکت معدنی و صنایع معدنی ارزش آفرین (آمیکو) به ایراد بیانات پرداختند.

دکتر پورمند طی سخنانی ضمن تبریک سال نو، به نقطه شروع و روندی که منجر به تصمیم‌گیری برای ساخت این کارخانه شد اشاره کرده و افزودند : در شرکت تامین آتیه این امکان و فرصت وجود دارد تا هر آنچه که در راستای توسعه اقتصادی و ثروت آفرینی میتوانیم انجام دهیم را عملی نماییم.وی با اشاره به موضوع مدیریت مواد و انرژی گفت: به همین میزانی که در کشور تولید ناخالص داریم، میتوانیم از مدیریت مواد و انرژی، تولید ثروت داشته باشیم.

همچنین دکتر رمزی مدیر عامل شرکت تامیدکو با اشاره به روند تصویب طرح گفت : این طرح در اوایل سال 1400 در هیئت مدیره مصوب و با همکاری شرکت پژوهش و نوآوری فرتاک ایرانیان، با سرمایه‌ای بالغ بر 70 میلیارد تومان اجرا گردید.

وی همچنین با اشاره به صرفه اقتصادی و بحث حفظ محیط زیست در این طرح افزودند :برای تولید هر یک حلقه لاستیک به طور متوسط 83 لیتر نفت مصرف میشود در حالیکه برای تولید هر یک حلقه لاستیک روکش شده حدود 26 لیتر نفت مورد استفاده قرار میگیرد.

1680509787

در ادامه مهندس کریمیان مدیر عامل محترم شرکت معدنی و صنایع معدنی ارزش آفرین نیز در سخنانی با اشاره به زمان شکل گیری ایده ساخت کارخانه تولید لاستیک روکش ماشین آلات سنگین با بصیرت جناب آقای دکتر پورمند، ضمن تشکر از همکاری شایسته شرکت فرتاک در این زمینه گفت: امید ما به بهره‌برداری بهینه و استفاده از حداکثر ظرفیت کارخانه تولید لاستیک روکش از جهت کمی و کیفی، دانش و پرسنل و همچنین تعهد و وفاداری پرسنل به سیستم است.

وی همچنین تصریح کرد: طی این مدت شرکت‌های داوطلب زیادی خارج از میدکو، برای انجام روکش کاری لاستیک‌های ماشین‌آلات سنگین خود اعلام آمادگی کردند و شرکت ارزش آفرین در صدد است تا این دانش را بومی سازی نماید.

مهندس کریمیان در ادامه گفت: ما با پشتیبانی نیروهای متخصص خود توانستیم تهدید را به فرصت تبدیل نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید