225467

تسریع در رفع مشکلات کارخانه هپکو

دنیای معدن: نماینده مردم اراک در مجلس بابیان اینکه تسریع در رفع مشکلات کارخانه هپکو و آذراب الزامی است،گفت: اصلاح برخی قوانین در حوزه کار و صنعت در دستور کار است.'

به گزارش دنیای معدن، محمدحسن آصفری درباره وضعیت بازدید از کارخانه های آذرآب، واگن پارس، هپکو و آلومینیوم سازی،گفت: هیئت رئیسه فراکسیون فعال کارگری مجلس شورای اسلامی از کارخانه های آذرآب، واگن پارس، هپکو و آلومینیوم سازی بازدید کردند.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید بتوان با اصلاح برخی قوانین در حوزه کار و صنعت و حمایت های مالی در قالب تصمیماتی که در بودجه ۱۴۰۱ گرفته می شود، شرایطی را فراهم کرد که مشکلات برخی کارخانه ها از جمله هپکو و آذراب همانند واگن پارس حل شود و صدای زیبای صنعت در آنها شنیده شود.

آصفری ادامه داد: فراکسیون کارگری مجلس برنامه های خوبی دارد و این چندمین سفر استانی این فراکسیون است و در آینده به دیگر استان ها نیز سفر خواهد شد تا دغدغه های کارگران شناسایی و رفع شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی مصوب کرده با توجه به توانمندی های موجود به ویژه در حوزه تولید واگن و ماشین الات راهسازی، دولت باید جلوی هرگونه واردات در این حوزه بویژه ماشین آلات راهسازی دست دوم را بگیرد.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی مصوب کرده با توجه به توانمندی های موجود بویژه در حوزه تولید واگن و ماشین آلات راهسازی، دولت جلوی هرگونه واردات بویژه واردات واگن ها و ماشین الات راهسازی دست دوم را به کشور بگیرد و قطعا نمایندگان مجلس اگر این اتفاق توسط وزارتخانه ها شکل نگیرد از جایگاه نظارتی خود به عنوان سوال و استیضاح پیگیر خواهند شد تا بتوان جلوی خروج ارز را گرفت و ارز برای تولید داخل کشور هزینه شود./

 

دیدگاهتان را بنویسید