224388

معاون روابط کار در بازدید از هپکو: آینده تولید در هپکوی اراک روشن است

دنیای معدن: معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آینده تولید در واحد صنعتی هپکوی اراک روشن است و در این راستا اقدامات و گشایش موثری رخ داده است.

به گزارش دنیای معدن به نقل از روابط عمومی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، علی حسین رعیتی فرد، در جریان بازدید از هپکو و نشست با کارگران این واحد صنعتی افزود: امید است این صنعت مادرتخصصی به روزهای پررونق سال های گذشته به ویژه سال ۸۶ با رکورد تولید ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین بازگردد.

وی بیان کرد: مطالبات مربوط به نیروهای بازنشسته هپکو نیز باید از سوی حلقه مدیریت اجرایی استان مرکزی پیگیری شود تا بهترین نتیجه در بازه زمانی کوتاه حاصل شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: اجرای موثر مفاد قانون کار در مجموعه های وابسته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با توجه به دستور ویژه وزیر، در حال پیگیری و اجرا است.

جلوگیری از واردات کالاهای تولید داخل، راهبرد مهم دولت سیزدهم است

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلوگیری از واردات کالاهای مشابه تولید داخل با رویکرد حمایت از اصل جهش تولید، برنامه مهم دولت سیزدهم است.

علی حسین رعیتی فرد، روز دوشنبه در جریان سفر به استان مرکزی و بازدید از واحد صنعتی هپکو اراک در جمع خبرنگاران افزود: نیاز است مردم و شرکت های مختلف دولت را در راهبرد تحقق جهش تولید حمایت کنند.

وی بیان کرد: با توجه به تغییر سهامدار و سهامداری سازمان تامین اجتماعی، با دستور رئیس جمهور، گشایش اعتبار برای هپکو صورت گرفته و مشکل کارت بازرگانی نیز حل شده است.

وی بیان کرد: با رقم خوردن اتفاقات خوب در این شرکت، آینده روشنی برای آن متصور است و امیدواریم که چرخ هپکو پر رونق تر از گذشته بچرخد و مشکلات و دغدغه کارگران حل شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: شرکت هپکو، محصول محور است و در صورتی که سفارش تولید محصول داشته باشد، دغدغه کارگران رفع می شود و هپکو با این قدرت و توان متخصصان می تواند با تولیدات متنوع، نیازهای حوزه ماشین آلات معدنی و راهسازی کشور را برآورده کند.

رعیتی فرد اظهار داشت: هپکو در حال حاضر با ظرفیت پایینی فعالیت دارد و امید است با گشایش هایی که در حال انجام است، ظرفیت تولید این واحد تولیدی و اقتصادی نیز افزایش یابد.

 

دیدگاهتان را بنویسید