249147

بورس رشد ۳۴۱۳ واحدی را تجربه کرد

دنیای معدن: بورس رشد ۳۴۱۳ واحدی را تجربه کرد و ارزش معاملات خرد در یک ساعت و ۴۶ دقیقه افزایش ۱۸ درصدی داشت.

به گزارش دنیای معدن، شاخص کل بازار سهام امروز به وضعیت بهتری نسبت به روز گذشته دست یافته و با رشد ۳۴۱۳ واحدی مواجه شده است.

افزایش ۱۸ درصدی ارزش معاملات خرد در یک ساعت و ۴۶ دقیقه

در یک ساعت و ۴۶ دقیقه‌ای که از بازار گذشته، ارزش معاملات خرد به عدد ۲,۰۸۲ میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه در میانگین هفتگی، ۱۸ درصد افزایش داشته است. اما در مقایسه با مدت زمان مشابه در میانگین ماهانه، افزایش قابل توجهی نداشته است.

خروج نقدینگی حقیقی از بازار سهام

در یک هفته گذشته، برآیند معاملات نشان‌دهنده ورود نقدینگی حقیقی به ارزش ۵۱۵ میلیارد تومان به بازار سهام بوده است. اما امروز بازار شاهد خروج نقدینگی حقیقی به ارزش ۲۹ میلیارد تومان بوده است. این در حالی است که خروج نقدینگی در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از خروج نقدینگی حقیقی به ارزش ۲۹۲ میلیارد تومان است. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. در حالی که امروز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت همچنان ادامه دارد.

ارزش صف‌های خرید و فروش

ارزش صف‌های خرید به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان کاهش ۳۹ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد. اما ارزش صف‌های فروش با افزایش ۵۱ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۳۸ میلیارد تومان قرار دارد.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید