251898

پیام تبریک مدیرعامل ایریتک به مناسبت نوروز 1403

دنیای معدن: مدیرعامل ایریتک به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۹۳ تبریک گفت.

« بسمه تعالی»

همکاران محترم، برادران و خواهران عزیز

حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز باستانی را خدمت همه شما مهندسین،مدیران،کارکنان و کارگران دانا و دلسوزگروه ایریتک تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

حدود شش ماه از پیوستن حقیر به مجموعه معظم ایریتک می گذرد.

نمی‌دانم آیا در نظر شما موفق به برداشتن گامی هرچند ناچیز شده‌ام؟ اما مطمئن باشید لحظه‌ای از تدبیر، تلاش،برنامه‌ریزی و سازماندهی برای بهتر شدن امور محول دریغ نکردم.

توجه ویژه به کرامت انسانی و ارتقاء سرمایه‌های انسانی، تقویت فرآیندو فرآورده‌های طراحی و مهندسی، همسوسازی شرکت‌های گروه و سرعت‌بخشی به فرآیند تامین، تجهیز، ترمیم و تقویت نگاه ذینفعان به‌ویژه کارفرمایان و در نهایت ارتقاء سطح رضایت آنان،از اهم امور در دست انجام است.

یادمان باشد ایریتک طرح‌های عظیمی در حوزه معدن و صنایع معدنی و فولادی کشور از جمله طرح فولاد مبارکه را از مرحله مهندسی، ساخت، تامین و نصب تا مرحله راه‌اندازی برعهده داشت. تجربه موفق پروژه‌های ایریتک همواره در ذهن و بر زبان ذی‌نفعان آن جاری است.

اما باید گام‌های جدیدی برداشت. بهتر شدن پایانی ندارد.در این میان اما سرمایه اجتماعی و انسانی ایریتک،مهم‌ترین دارایی آن است، حتی همکارانی که امروز در کنار ما نیستند نیز جزءخانواده بزرگ ایریتک به حساب می‌آیند و امید است با بهترشدن شرایط در آینده به ما بپیوندند، قدمشان روی چشم.

دوست دارم شما به هر شکل ممکن، پیام، نقد و نظرتان را برایم بفرستید. در سال آینده نظام پیشنهادات شرکت نیز فعال‌تر خواهد شد و بی‌واسطه اطلاعات ارسالی شما را بررسی خواهم کرد. هرچه دل تنگتان می‌خواهد بنویسید که پذیرا هستیم.

حقیر، با علم به مشکلات شرکت ایریتک، قبول مسئولیت کردم و می‌خواهم با همراهی و همفکری شما عزیزان راه برون رفت را پیدا کنم.

ایران کشور ماست و باید توسط ایرانی‌ها ساخته شود.

در ایران عزیز که بسیار و بسیار دوست‌داشتنی است.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم********* موجیم که آسودگی ما عدم ماست

در پایان به بیتی از حافظ شیرازی که ایران تا ابد مدیون اوست بسنده می‌کنم.

 بدین رواق زبرجد نوشته‌اند به زر

که جز نکویی اهل کرم نخواهد ماند

 

   نوروز 1403

محمدمهدی مستقیمی

 

دیدگاهتان را بنویسید