250996

با حضور استاندار سیستان و بلوچستان؛

نمایشگاه تخصصی معدن صنایع معدنی در زاهدان افتتاح شد

دنیای معدن- نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته با حضور استاندار سیستان و بلوچستان درمحل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان افتتاح شد.

به گزارش دنیای معدن، ایرج حسن پور در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه تخصصی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات وتجهیزات وابسته که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، عصر امروز سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های زاهدان افتتاح شد، گفت: دراین نمایشگاه، درکنار شرکت‌ها و واحدهای تولیدی برتراستان سیستان و بلوچستان، هلدینگ های برتر معدنی کشور از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، یزد و البرز در قالب ۲۶ غرفه حضور دارند.

وی ادامه داد: متراز کل (مفید) این نمایشگاه، سه هزار متر مربع بوده که مشارکت تولیدی‌های داخلی ۵۶ و خارجی ۴۴ درصد از امروز کار خود را آغاز کرد.

حسن پور تصریح کرد: مشارکت کنندگان در زمینه‌های معدن و صنایع فرآوری، تجهیزات و ماشین آلات معدنی و راهسازی، نقشه برداری فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: حضور شرکت‌های ماشین آلاتی، حضور غول‌های بزرگ معدنی و صنعتی کشور، سرمایه گذاری سنگین هلدینگ و معادن در سیستان و بلوچستان، حضور شرکت‌های دانش بنیان از تفاوت‌های این نمایشگاه با نمایشگاه گذشته در این حوزه در زاهدان است.

این مقام مسؤول گفت: برگزاری جلسه توسط گروه زمین شناسی دانشگاه آزاد و برپایی کارگاه آموزشی آشنایی با سامانه فتوگرامتری و کاربرد آن در صنعت معدن توسط مهندسین نقشه برداری نقش نگاران از جمله برنامه‌های جانبی درنظر گرفته شده در طول این نمایشگاه خواهد بود.

وی اظهار کرد: نکته بارز این نمایشگاه حضور صد در صدی تولیدی‌های حوزه معدن و عدم حضور فعالان بخش توزیعی و خدماتی است.

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی زاهدان از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای حضور مردم عزیز و علاقه مندان برقرار خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید