249288

سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر خبر داد:

ثبت رکورد استخراج، تولید و فروش مجتمع نفلین در آبان ماه

دنیای معدن-سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر از رشد قابل توجه عملکرد این مجتمع در بخش‌های استخراج، فرآوری و تولید و همچنین فروش خبر داد و گفت: در بخش تولید نسبت به ۲۴ ماه گذشته ۱۰۴ درصد رشد به ثبت رسانده‌ایم.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی ایمپاسکو، شهداد اسدی سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر عنوان کرد: در آبان ماه سال جاری متوسط تولید را در مجتمع به ۹۰۰ تن رساندیم که نسبت به ۲۴ ماه گذشته، بیانگر رشد ۱۰۴ درصدی است.

وی افزود: در عملکرد اجرایی مجتمع طی هشت ماهه سال جاری تا پایان آبان ماه حدود ۸ هزار تن استخراج و حمل ماده معدنی در نفلین سینیت کلیبر به ثبت رسیده که ۳ هزار و ۳۵۰ تن آن مربوط به آبان ماه بوده است.

اسدی با بیان اینکه در تولید هم نسبت به ماه‌های قبل رشد قابل توجهی داشته‌ایم تاکید کرد: تولید کنسانتره مجتمع طی آبان ماه به حدود ۹۰۰ تن رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد: ادامه روند کنونی در مسیر تولید می‌تواند منجر به ثبت رکورد جدید سالانه مجتمع تا پایان اسفند ماه شود.

سرپرست مجتمع نفلین سینیت کلیبر در پایان تصریح کرد: علاوه بر بخش‌های استخراج و تولید، در آبان ماه، آمار فروش مجتمع نیز به رقم جدید و قابل توجهی نسبت به هفت ماه گذشته رسیده و بیش از ۸۵۵ تن فروش کنسانتره در آبان ماه سال جاری به ثبت رسیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید