246028

مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو اعلام کرد:

اتمام فاز اجرایی هفتمین دوره ممیزی HSE ایمیدرو/ اجرای برنامه ممیزی برای نخستین بار بر بستر نرم افزار ویژه

دنیای معدن: مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ( HSE) ایمیدرو اعلام کرد: مرحله اجرایی هفتمین دوره برنامه ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه این سازمان به پایان رسید.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی ایمیدرو، امیر ولدخانی با بیان این مطلب اظهار داشت: در هفتمین دوره برنامه ممیزی عملکرد HSE مدیران واحدهای تابعه ایمیدرو، سطح عملکرد 47 واحد زیرمجموعه و تابعه ایمیدرو در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست طی هفت هفته از تاریخ 30 اردیبهشت الی 28 تیر توسط 54 نفر از مدیران و کارشناسان HSE این سازمان و واحدهای تابعه (به عنوان ممیز) مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: این مرحله برای پایش 52 واحد برنامه ریزی شده بود که 5 واحد جامانده از این برنامه، در 2 هفته ابتدایی مرداد ارزیابی می شوند. پیش بینی شده در هفته منتهی به 7 مهر (روز ملی ایمنی و آتش نشانی)، در همایش مزبور، با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو، از واحدهای دارای سطح عملکرد عالی و خوب تقدیر شود.

اجرای ممیزی HSE بر بستر نرم افزار

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو با اشاره به اجرای برنامه ممیزی عملکرد HSE بر بستر نرم افزار طراحی شده برای نخستین بار گفت: استفاده و طراحی نرم افزار ویژه ممیزی با هدف افزایش کیفیت اجرای برنامه، بهبود روند ممیزی و امکان تجزیه و تحلیل اطلاعات ممیزی برای سیاست گذاری و تدوین کیفی تر برنامه های بهبود عملکرد و ارتقای سطح HSE در واحدهای تابعه است.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای ممیزی، نرم افزار مذکور نیز توسعه و بهبود می یابد تا به عنوان یک نرم افزار کامل و جامع برای دوره های ممیزی عملکرد HSE واحدهای تابعه ایمیدرو مورد استفاده قرار گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید