243638

دومین نشست مدیر عامل شرکت آلومینای ایران با معاونین ، مدیران ، روسا و سرپرستان این شرکت برگزار شد

دنیای معدن: در ابتدای این جلسه مهندس میرزاجانی گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه HSE ارائه نموده که در خلال آن سایر مدیران مربوطه اقدامات انجام شده در خصوص هر موضوع را به سمع و نظر سایر حضار رساندند.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت آلومینای ایران، در ادامه نشست مهندس رنجبر  مدیر فرآیند تولید ، گزارشی از وضعیت تولید شرکت ارائه نمودند،همچنین مهندس شادلو مجری طرح هیدرات ویژه آخرین وضعیت این پروژه را مورد بحث و بررسی قرار دادند،در ادامه نیز مهندس حیدر مدیر کنترل کیفیت گزارش کاملی از پروژه واسطه سنگین ارائه نموده و ابراز امیدواری کردند این پروژه در تیرماه امسال به بهره برداری برسد.

مهندس پیرحسینلو مدیر عامل شرکت ضمن جمع بندی موضوعات مورد بحث ، سخنانی پیرامون استقرار الزامات HSE در تمام مجتمع ارائه کرده و واحد ایمنی ، بهداشت و محیط زیست را ناظر بر حسن اجرای این قوانین دانستند.

مهندس پیرحسینلو گفت : آموزش های عملیاتی در حوزه HSE باید در دستور کار قرار گیرد. ایشان همچنین در حوزه منابع انسانی مبنای کار را بر اساس نگاه عدم تبعیض آمیز قرار دادند و از کلیه مسولین شرکت خواستار رعایت این موضوع شدند.

در خاتمه مهندس پیرحسینلو گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص منابع انسانی و بحث حقوق پرسنل ارائه نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید