244820

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های امید آفرین در سفر دوم هیات دولت به شهرستان چرام

دنیای معدن: فرماندار چرام گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در سفر دوم ریاست جمهوری طرح های مهم و امید آفرینی در این شهرستان برای افتتاح و کلنگ زنی پیش بینی شده است.

به گزارش دنیای معدن، سید عبدالرحمان توفیقیان روز چهارشنبه کلنگ زنی پتروشیمی چرام را یکی از مهمترین پروژه ها دانست و اظهار داشت: در سفر ریاست جمهور این طرح کلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به سیاست دولت سیزدهم در راستای امید آفرینی و اشتغالزایی کلنگ زنی این طرح زمینه بکارگیری بسیاری از جوانان جویای کار را فراهم خواهد کرد.

توفیقیان کلنگ زنی کارخانه خوراک دام و طیور و کارخانه سرم سازی را از دیگر طرح های مهم و امید آفرین در سفر هیات دولت دانست و افزود: این طرح های اقتصادی با حمایت بخش خصوصی در راستای توسعه و اشتغالزایی اجرایی خواهد شد.

فرماندار چرام تصریح کرد: بهره برداری از طرح برداشت معدن فسفات و مسیر ارتباطی چرام به دهدشت از پروژه های افتتاحی سفر هیات دولت به چرام است.

توفیقیان تخصیص یکصد میلیارد تومان اعتبار به پروژه تصفیه خانه و شروع به کار بیمارستان ۳۲تختخوابی را از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به چرام اعلام کرد.

وی گفت: تاکنون ۷۰میلیارد از اعتبار مصوب تصفیه خانه به طرح تزریق و روند اجرایی نیز با سرعت خوبی در حال اجرا است.

توفیقیان اضافه کرد: برای تامین تجهیزات این تصفیه خانه ۷۰میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که در سفر دوم یکی از طرح های پیشنهادی است.

وی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های کشاورزی چرام تامین آب پنج هزارو ۵۰۰هکتار از اراضی کشاورزی از رودخانه تغار هم جز طرح های پیشنهادی و مهم خواهد بود.

فرماندار چرام تصریح کرد: در صورت موافقت هیات دولت با اجرای این طرح شاهد توسعه کشاورزی در شهرستان خواهیم بود.

شهرستان ۳۳ هزار نفری چرام یکی از شهرستان های ۹ گانه استان ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد است./ ایرنا

 

دیدگاهتان را بنویسید