240660

فراخوان ایمیدرو برای حل مشکل راه های سربیشه

دنیای معدن- معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: در شهرستان سربیشه ۹۰ کیلومتر از راه ها مشکل دارد که با کمک دولت و حمایت ایمیدرو می توان این مشکل را مدیریت کرد.

به گزارش دنیای معدن، سید امیرحسین مدنی در مراسم نکوداشت ۲۶ دی روز شهرستان سربیشه تاکید کرد: سه هزا و ۱۰۰ واحد تولیدی در کشور با سرمایه گذاری مردم در یک سال گذشته احیا شده و امیدواریم با به میدان آمدن مردم زمینه احیای بقیه واحدهای راکد نیز فراهم شود.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ هزار واحد تولیدی در کشور تعطیل یا نیمه تعطیل بوده که حداقل ۲۰ درصد این واحدها یعنی ۱۲ هزار واحد را می توان با مشارکت مردم فعال کرد.

وی گفت: مشارکت و به میدان آمدن مردم تنها راه نجات کشور از مشکلات موجود است زیرا حل مشکلات اقتصادی به دست مردم محقق می شود.

مدنی درخصوص راه های روستایی اظهار داشت: بیش از ۳۳ هزار کیلومتر راه روستایی در کشور بر زمین مانده که اجرای آنها به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و آنچه در بودجه پیش بینی می شود اجرای حدود هزار و ۲۰۰کیلومتر است که مقایسه این آمارها نشان می دهد باید جهادی ورود کرد.

۱۹ دی سال ۱۳۶۵ مردم سربیشه ۲۰شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردند که این شهدا روز ۲۶ دی همان سال با حضور باشکوه مردم تشییع شدند و ۲۶دی با تصویب شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز سربیشه ثبت شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید