243931

وفایی فرد خبر داد:

گسترش توسعه ارتباطات ایمینو با بازیگران اصلی معدن و صنایع معدنی/ برگزاری اینوماین 4 در شهریور 1402

دنیای معدن: مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی از برگزاری جشنواره اینوماین 4 در شهریورماه سال جاری خبر داد. مجید وفایی فرد در عین حال خبر داد که ارتباطات ایمینو با بازیگران اصلی معدن و صنایع معدنی، گسترش می یابد.

به گزارش دنیای معدن از (ایمیدرو)، مجید وفائی فرد، مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی در ششمین رویداد همرسانی دایان از برگزاری چهارمین جشنواره ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی در شهریور ماه خبر داد.

پنج شرکت برگزیده دایان6

وی تصریح کرد: در رویداد دایان 6 با موضوع توسعه بازار و تجاری سازی محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان زنجیره اکتشاف و استخراج، 5 شرکت منتخب برای ارائه محصولات خود به فعالان این بخش برگزیده شدند.

وفائی فرد ضمن اشاره به برگزاری 5 رویداد همرسانی دایان طی سال گذشته از بازخورد و نتایج حاصل از این رویدادها ابراز خرسندی کرد و افزود: برگزاری این رویدادها به امضای قراراداد بین شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی منجر شد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت حوزه اکتشاف در زنجیره معدن و صنایع معدنی، هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد ارتباط شرکت های دانش بنیان با صنایع مصرف کننده و فعالان بخش معدن و صنایع معدنی بیان کرد.

مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی از ارتباط گسترده ایمینو با بازیگران اصلی بخش معدن و صنایع معدنی همچون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خانه معدن و انجمن های تخصصی در سال جدید به منظور تقویت زیست بوم نوآوری در این بخش و ایجاد هم افزایی خبر داد.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری دایان 6 بتواند برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی مفید واقع شود.

محمدرضا بهرامن، رئیس خانه معدن ایران نیز با حضور در این رویداد اظهار کرد: باید فرصت استفاده از شرکت های دانش بنیان را در کنار ثروت های ملی همچون نفت و گاز غنیمت شمرده و از آن در جهت به روز رسانی بخش معدن و صنایع معدنی و حرکت در بازارهای رقابتی بهره گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید