243297

پیام تبریک مدیرعامل ایمپاسکو به مناسبت روز جهانی کارگر؛

همت کارگر، سنگ بنای پیشرفت و توسعه کشور است

دنیای معدن: یازدهم اردیبهشت ماه که در تقویم جهانی به نام روز جهانی کارگر نام‌گذاری شده، روزی است که بسیاری از کشورها بر نقش حیاتی کارگران در رشد و اعتلای صنعتی و اقتصادی خود اعتراف می‌کنند.

به گزارش دنیای معدن، کارگران سنگ‌بنای توسعه صنعتی و اقتصادی هستند و جامعه کارگری با مهارت آموزی و پویایی به پیشرفت دست می‌یابد. دست توانمند کارگر، مسیر رشد و تعالی میهن عزیزمان را هموار می‌کند. در سالی که به شعار «مهار تورم و رشد تولید» مزین شده، اگرچه شرایط اقتصادی کشور به نسبت گذشته با مشکلات بیشتری روبروست اما دست توانای کارگران صنعت و معدن ایران عزیز در کنار همراهی مدیران و مسئولان اهرم اصلی رشد تولید است.

از همین رو دست همکاران عزیز و کارگران زحمتکش را در بخش‌های مختلف صنعت کشور، به خصوص کارگران عزیز و گرانقدر معادن به گرمی می‌فشارم و مراتب قدردانی خود را از شما عزیزان که در شرایط سخت کنونی همچنان کانون اصلی تولید و خدمات کشور به حساب می‌آیید، اعلام می‌کنم.

بدون شک مسیر پیشرفت و تعالی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی با حضور کارگران و تلاش موثر آنها، در سال جاری هموارتر از گذشته به پیش خواهد رفت. علیرغم وضع تحریم‌های اقتصادی و سنگ‌اندازی‌های دشمنان، اما هنوز چرخ‌های صنعت این کشور در حرکت است و این مهم حاصل همدلی، همکاری و تلاش شما کارگران عزیز است.

در پایان ضمن تبریک روز کارگر، بار دیگر تاکید می‌کنم که همت شما عزیزان، سنگ بنای پیشرفت و توسعه ایران عزیزمان است.

خدایار کریم نژاد

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید